مدیرکل بهزیستی استان همدان خبر داد

توزیع یک وعده غذای گرم در مهدکودک های همدان

۱۳۹۵/۰۶/۱۴ - ۱۴:۱۵:۴۶
کد خبر: ۴۵۵۰۸۰
توزیع یک وعده غذای گرم در مهدکودک های همدان
حمید‌رضا الوندگفت: امسال با پیگیری‌های بهزیستی استان همه روستا مهدها و مهدهای حاشیه شهری از کمک هزینه یک وعده غذای گرم برخوردار شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل بهزیستی استان همدان اظهار کرد: در حوزه مهد کودک‌های شهری 151 مهد فعال و 147 مهد روستایی در استان همدان وجود دارد.

وی با بیان اینکه از این تعداد مهد کودک زیر پوشش بهزیستی یک مهد دولتی است، افزود: در سه ماهه نخست امسال 10 هزار و 705 کودک ثبت نام کرده‌اند و یک‌هزار و 72 نفر در این مهدها شامل مدیر، مربی و خدمتگزار به کودکان خدمات ارائه می‌دهند.

مدیرکل بهزیستی استان همدان گفت: امسال موضوع آموزش مربیان مهد کودک‌ها در برنامه گنجانده شد که در سه ماهه نخست امسال 161 مدیر و مربی مهدکودک در کلاس‌های آموزش ضمن خدمت برای ارتقای سطح خدمات ارائه شده شرکت کردند.

وی در خصوص برنامه دیگر امسال مهد کودک‌ها ادامه داد: امسال با پیگیری‌های بهزیستی استان همه روستا مهدها و مهدهای حاشیه شهری از کمک هزینه یک وعده غذای گرم برخوردار شده‌اند.

الوند خاطرنشان کرد: سال گذشته این برنامه برای 60 درصد از مهدکودک‌ها اجرایی شد، اما امسال این برنامه به صورت 100درصدی مهد کودک‌های استان را پوشش می‌دهد.

این مسؤول در خصوص هدف اجرایی شدن این برنامه در سطح مهدکودک‌ها تصریح کرد: هدف این است که با توزیع یک وعده غذای گرم در حاشیه شهر‌ها و روستاها وضعیت تغذیه کودکان بهبود یابد.

مدیرکل بهزیستی استان همدان در خصوص طرح غربالگری بینایی و اضطراب در مهدکودک‌ها نیز بیان کرد: امسال نیز طرح غربالگری بینایی کودکان از آبان‌ماه آغاز می‌شود و طرح غربالگری اضطراب نیز به فراخور بودجه و تعداد کودکان مهدها در مهدهای دولتی اجرا خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز