معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور

بیشترین آسفالت روستایی در دولت یازدهم انجام شده است

۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۸:۵۲:۰۲
کد خبر: ۴۵۷۲۶۹
بیشترین آسفالت روستایی در دولت یازدهم انجام شده است
محمدرضا شاملو با بیان اینکه بیشترین آسفالت روستایی در دولت یازدهم انجام شده است، گفت: با وجود اینکه اعتبارات ما امسال از سال گذشته کمتر بوده است شبکه معابر روستایی در کشور بیش از سال گذشته بهسازی شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از ملایر، معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور در مراسم افتتاح طرح بهسازی روستای قره تگینی ملایر با اشاره به خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در روستاها و مناطق محروم اظهار کرد: 63 هزار روستای کشور به نوعی با بنیاد مسکن در ارتباط بوده و خدمات این نهاد در روستاها در حال انجام است.

وی با اشاره به اقدامات بنیاد مسکن در روستاها بعد از پیروزی انقلاب اسلامی گفت: تا قبل از پیروزی انقلاب روستاها و مناطق محروم از کوچکترین امکانات اولیه نیز محروم بودند و امروز به برکت انقلاب اسلامی همه روستاهای ما حتی در دورافتادترین نقاط کشور نیز از نعمت برق، گاز، تلفن و سایر امکانات برخوردارند و حتی شاهد وجود اینترنت پرسرعت نیز در بسیاری از مناطق روستایی هستیم.

معاون عمران روستایی بنیاد مسکن کشور با بیان اینکه امروز نیاز مردم به ویژه در روستاها بیشتر از امکانات و اعتبارات ماست افزود: هدف ما خدمت به مردم و رفع مشکلات است اما محدودیت‌های مالی و اعتباری را داریم.

وی روستاها را پایگاه اصلی اقتصاد مقاومتی دانست و افزود: در حال حاضر نیز سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با توسعه روستایی قابل انجام است.

شاملو با بیان اینکه در برنامه ششم توسعه توجه به روستاها به عنوان یک موضوع ویژه مورد توجه است افزود: دهیاران و شوراهای روستا بهترین یاری‌گر ما در خدمت‌رسانی به مردم هستند.

وی با بیان اینکه بیشترین آسفالت روستایی در دولت یازدهم انجام شده است، گفت: با وجود اینکه اعتبارات ما امسال از سال گذشته کمتر بوده است شبکه معابر روستایی در کشور بیش از سال گذشته بهسازی شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز