نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی

یکی از مهمترین منابع تولید و اقتصاد روستاها هستند

۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۸:۵۹:۵۳
کد خبر: ۴۵۷۲۷۴
یکی از مهمترین منابع تولید و اقتصاد روستاها هستند
حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با اشاره به اینکه تولید و اقتصاد امروز یکی از نیازهای اساسی کشور است گفت: یکی از مهمترین منابع تولید و اقتصاد روستاها هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی در مراسم افتتاح طرح بهسازی روستای قره تگینی شهرستان ملایر با اشاره به اینکه تولید و اقتصاد امروز یکی از نیازهای اساسی کشور است گفت: یکی از مهمترین منابع تولید و اقتصاد روستاها هستند.

حجت‌الاسلام احد آزادیخواه با بیان اینکه تولید و خودکفایی در روستاها باید بیشتر شود افزود: متاسفانه یکی از مشکلات امروز جوانان روستایی نبود شغل در روستاهاست که به یکی از دغدغه‌ها جوانان به ویژه جوانان تحصیلکرده تبدیل شده است.

وی با بیان اینکه جوانان ما نباید تنها به دنبال کار اداری باشند تصریح کرد: باید زمینه تولید و اشتغال را برای جوانان فراهم کرد.

نماینده مردم ملایر در خانه ملت با تاکید بر همراهی و همکاری نمایندگان با مردم برای رفع مشکلات کشور گفت: ما باید برای آرای مردم احترام قائل شویم و در راستای رفع مشکلات تلاش کنیم.

وی با اشاره به اقدامات دولت در راستای محرومیت‌زدایی از روستاها، بهسازی روستای قره‌تگینی و همزمان چهار روستای دیگر را یکی از اقدامات شایسته دولت دانست و خاطرنشان کرد: ما به عنوان نماینده مردم همه تلاش خود را برای رفع محرومیت و مشکلات مردم در روستاها به کار خواهیم بست

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز