رئیس شورای اسلامی شهر همدان

واحدهای صنفی بدون مجوز باید ساماندهی شوند

۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۰۹:۰۸:۳۰
کد خبر: ۴۵۷۲۸۳
واحدهای صنفی بدون مجوز باید ساماندهی شوند
میرزایی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی بدون مجوز باید ساماندهی شوند، تصریح کرد: در حال حاضر افرادی که مالیات و عوارض پرداخت نمی‌کنند در کنار واحدهای صنفی قانونی فعالیت می‌کنند که این صحیح نیست.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس شورای اسلامی شهر همدان در نشست با اتحادیه های همدان با بیان اینکه اتحادیه حلقه اتصال حاکمیت با مردم است، اظهار کرد: در جوامع توسعه‌یافته اتحادیه‌های صنفی مباحث و مشکلات بدنه جامعه را برای قانون‎سازی به مسؤولان منتقل می‌کنند.

رضا میرزایی با بیان اینکه منتظر پیشنهادات اصناف به مجمع نمایندگان استان هستیم، افزود: تبیین سیاست‌های حاکمیتی در جامعه به ویژه در حوزه مالیاتی از وظایف اتحادیه‌هاست.

وی با اشاره به اینکه شوراهای شهر برای درک بهتر شرایط جامعه در راستای تصمیم‌گیری درست برای آینده اجتماع به وجود آمدند، تصریح کرد: با توجه به شرایط اقتصادی و وضع بازار توقع داریم که تأمین اجتماعی و امور مالیاتی رعایت حال اصناف را داشته باشند.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان با بیان اینکه در شورای شهر نیز سعی می‌کنیم رعایت حال اصناف را داشته باشیم، ادامه داد: در حال حاضر به دنبال بررسی و عملیاتی کردن تثبیت تجاری واحدهای صنفی هستیم.

وی با اشاره به اینکه واحدهای صنفی بدون مجوز باید ساماندهی شوند، تصریح کرد: در حال حاضر افرادی که مالیات و عوارض پرداخت نمی‌کنند در کنار واحدهای صنفی قانونی فعالیت می‌کنند که این صحیح نیست و باید تمایزی بین واحدهای قانونی و غیر قانونی وجود داشته باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز