فوت ۱۵۲ نفر در تصادفات برون‌شهری همدان

۱۳۹۵/۰۶/۲۵ - ۱۰:۰۵:۳۰
کد خبر: ۴۵۷۳۱۵
فوت ۱۵۲ نفر در تصادفات برون‌شهری همدان
صالح گفت: آمار فوتی‌های تصادفات برون‌شهری استان همدان سال گذشته 166 نفر و امسال 152 نفر بوده که معادل 18 درصد کاهش داشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان در شورای هماهنگی ترافیک و کمیسیون حمل و نقل و ترافیک استان با بیان اینکه تصادفات درون شهری استان در پنج ماه نخست در سال گذشته 39 نفر فوتی و امسال 28 نفر فوتی داشته است، اظهار کرد: آمار فوتی‌های تصادفات برون شهری استان همدان سال گذشته 166 نفر و امسال 152 نفر است که معادل 18 درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه تعداد فوتی‎های تصادفات جاده‌های خاکی و روستایی طی سال گذشته 10 مورد و امسال نیز 10 مورد بوده است، ادامه داد: در حوزه سایر استان‎هایی که فوتی‎ها به پزشکی قانونی استان همدان ارجاع می‌شود، سال گذشته پنج نفر و امسال 16 نفر بوده‌اند.

معاون عمرانی فرماندار همدان در ادامه با اشاره به اینکه شورای ترافیک شهرستان همدان جلسه داشته است، اظهار کرد: در شورای ترافیک شهرستان همدان ساماندهی محور گنجنامه و مسیر برگشت امامزاده محسن(ع) و مسیر سد اکباتان مطرح شد.

حسین افشاری با بیان اینکه برای ساماندهی محور امامزاده محسن(ع) 600 میلیون تومان از محل اعتبارات شهرستان اختصاص داده شد، افزود: راه و شهرسازی عملیات اجرایی این محور را آغاز کرد.

وی در خصوص جاده سد اکباتان بیان کرد: برای ساماندهی جاده سد اکباتان 150 میلیون تومان برای مشاور در نظر گرفته شد تا همه ظرفیت‎ها را در نظر بگیرد.

معاون عمرانی فرماندار همدان با بیان اینکه 300 میلیون تومان برای احداث پارک در نزدیک سد اکباتان در نظر گرفته شد تا مسافران از محیط استفاده کنند، ادامه داد: یکی از مسیرهای مهم محور میدان صدا و سیما تا چهارراه میدان بار است که نیاز به روکش آسفالت دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز