قهرمانی شطرنج بازان مازندرانی و تهرانی در مسابقات زیر ۸ و ۱۰ سال کشور در همدان

۱۳۹۵/۰۶/۲۷ - ۰۹:۲۷:۱۵
کد خبر: ۴۵۷۸۸۹
قهرمانی شطرنج بازان مازندرانی و تهرانی در مسابقات زیر ۸ و ۱۰ سال کشور در همدان
احمد علی بابایی گفت: در پایان این رقابت ها در رده سنی زیر هشت سال کشور محمد متین شمس از مازندران عنوان قهرمانی را کسب کرد و در رده سنی زیر 10 سال نیز رضا مهدوی از تهران در جایگاه نخست ایستاد.

رئیس هیات شطرنج همدان در این باره به خبرنگار برنا گفت: در پایان این رقابت ها در رده سنی زیر هشت سال کشور محمد متین شمس از مازندران عنوان قهرمانی را کسب کرد و در رده سنی زیر 10 سال نیز رضا مهدوی از تهران در جایگاه نخست ایستاد.

احمد علی بابایی اظهار کرد: در این رقابت ها محمد متین شمس از مازندران با کسب 8 امتیاز قهرمان شد، محمد حسین یزدانی از گیلان با 7 امتیاز در جای دوم قرار گرفت، فرهان موقر حسنی از گیلان 7 امتیاز و پوئن شکنی کمتر سوم شد، دانیال چاووشی از اصفهان و ابوالفضل ولایی از مازندران هر دو با 7 امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

وی بیان کرد: در رده سنی زیر 10 سال نیز رضا مهدوی از تهران با 8 امتیاز عنوان قهرمانی را کسب کرد، آرتین اشرف از فارس با 8 امتیاز دوم شد و سینا رضایی پور از گیلان با 7 امتیاز در جای سوم ایستاد.

علی بابایی خاطرنشان کرد: همچنین محمد حسین قنبر علی فرزاد از همدان با 7 امتیاز و آرشا حیدر زاده از تهران 6.5 امتیاز به ترتیب چهارم و پنجم شدند.

وی خاطرنشان کرد: پنج نفر اول هر دو رده سنی به مرحله نهایی رقابت های شطرنج قهرمانی رده های سنی کشور راه یافتند.

در این پیکارها 177 شطرنجباز در قالب 9 دور به روش سوییسی به مدت 6 روز رقابت کردند.

رقابت های شطرنج زیر 8 و 10 سال پسران کشور در دو مرحله برگزار می شود و پنج نفر اول رده بندی نهایی بر اساس بند سه به اضافه یک نفر به تشخیص کمیته فنی به مرحله نهایی قهرمانی رده های سنی کشور که از پنجم تا نهم اسفند به صورت دوره ای رفت و برگشت برگزار می شود، صعود خواهند کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز