مدیرعامل پست بانک:

۱۰ سامانه خدمات الکترونیکی غیر نقدی پست بانک ایران در همدان افتتاح شد

۱۳۹۵/۰۷/۱۰ - ۱۴:۴۴:۱۰
کد خبر: ۴۶۴۰۰۳
۱۰ سامانه خدمات الکترونیکی غیر نقدی پست بانک ایران در همدان افتتاح شد
خسرو فرحی گفت:به طور همزمان 10 سامانه خدمات الکترونیکی غیر نقدی پست بانک ایران (ATM CASH LESS ) برای نخستین‌بار در همدان افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری برنا،مدیرعامل پست بانک کشور در جمع خبرنگاران با اشاره به افتتاح سامانه خدمات الکترونیکی غیر نقدی پست بانک ایران (ATM CASH LESS ) اظهار کرد: این سامانه بر روی کیوسک‌های تلفن ثابت سطح شهر نصب شده و قابلیت انجام خدمات الکترونیکی از طریق کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب به جز پرداخت نقدی را دارد.

مدیرعامل پست بانک ایران افزود: دارندگان کارت‌های عضو شبکه شتاب می‎توانند خدمات انتقال وجه، خرید شارژ، مانده‎گیری و پرداخت قبوض را از طریق این سامانه انجام دهند.

وی اضافه کرد: پست بانک ایران به عنوان بانک توسعه‌ای تخصصی دولت در بخش ICT و بزرگترین خرده بانک در کشور به دنبال تسهیل دسترسی آحاد اقشار جامعه به خدمات بانکداری الکترونیک است.

فرحی تاکید کردند سامانه خدمات الکترونیکی غیر نقدی( ATM CASH LESS ) یک طرح ملی است که با همکاری و تعامل پست بانک ایران و شرکت مخابرات به اجرا در می‎آید.

وی تاکید کرد: این سامانه قابلیت ارتقا و توسعه خدمات قابل ارائه را دارد که در آینده نزدیک عملیاتی خواهد شد.

مدیرعامل پست بانک ایران خاطرنشان کرد: در نظر داریم علاوه بر توسعه طرح در مناطق شهری این سامانه را در 12 هزار و 500 شعبه و باجه نمایندگی پست بانک‌ ایران در سطح روستاهای کشور توسعه دهیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز