وهب همدانی:

شهادت آرزوی سردار شهید همدانی بود

۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۰:۵۳:۵۳
کد خبر: ۴۶۶۲۲۲
شهادت آرزوی سردار شهید همدانی بود
فرزند سردار شهید همدانی با اشاره به اینکه اخلاص، درس سردار شهید همدانی به مردم بود، گفت: جنگ برای سردار شهید همدانی با فتح خرمشهر تمام نشده بود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، وهب همدانی در مراسم سالگرد سردار شهید همدانی در حسینیه امام خمینی(ره) همدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس، علمی، حریم آل‌الله و 10 شهید مدافع حرم استان همدان اظهار داشت: یک سال از شهادت حاج حسین همدانی گذشت، برای ما بسیار زود گذشت و از دیدار وی محروم بودیم.

وی با اشاره به اینکه این فراق و دلتنگی وجود داشته و سخت اما سخت‌تر از فراقی که ما می‌کشیم فراقی است که دوستان و همرزمان وی تحمل می‌کنند، افزود: آنهایی که در لحظه‌های سخت و جانکاه در کنار وی بوده و جنگیده‌اند، جایی که جوهره هر کسی مشخص شده و مردم از نامرد مشخص می‌شود.

همدانی با بیان اینکه زمانی که با همرزمان وی صحبت می‌کنیم فراق سردار شهید همدانی برای آنها سخت بوده ولی شیرین است، عنوان کرد: آنهایی که بازماندگان دفاع مقدس هستند کار دشواری دارند، روزمرگی‌ها و دنیاطلبی ما آنهایی که در فضای جنگ زندگی کرده و وضعیت را دیده‌اند، سخت و دشوار است.

وی با اشاره به اینکه سختی این فراق برای ما و دوستان سردار شهید همدانی همچون روز نخست است، گفت: آن چیزی که درباره شهید همدانی می‌توان عنوان کرد این است که حضرت آقا به آن اشاره کردند اخلاص ایشان بود، آن اخلاص جذبه‌ای بود که در تشییع سردار شهید همدانی نمود پیدا کرد و به نوعی پاداش دنیایی وی بود.

فرزند سردار شهید همدانی با اشاره به اینکه برخی از کسانی که در تشییع سردار شهید همدانی حضور پیدا کردند شاید وی را نمی‌شناختند، گفت: درسی که سردار شهید همدانی می‌تواند به ما بدهد این است که اخلاص داشته و در برابر سختی و ناملایمات بایستیم چراکه خداوند اجر مسلمانان  را نادیده نمی‌گیرد.

وی با اعلام اینکه شهادت آرزوی سردار شهید همدانی بود و به آن نیز رسید، گفت: از تمامی کسانی که در از روز تشییع تاکنون در مراسم‌ها حضور پیدا کرده و کسانی که با خانواده سردار شهید همدانی همدردی کرده‌اند تشکر می‌کنم.

همدانی با اشاره به اینکه جنگ برای سردار شهید همدانی با فتح خرمشهر تمام نشده بود، عنوان کرد: امیدواریم خداوند توفیق دهد تا راه شهدا را ادامه داده و در این راه ثابت قدم باشیم تا عاقبت همگی ختم به شهادت شود.

 

نظر شما