مدیر کل زندان های همدان خبر داد

اجرای طرح کرسی تلاوت قرآن کریم در زندان های استان همدان

۱۳۹۵/۰۷/۱۵ - ۱۱:۱۵:۴۰
کد خبر: ۴۶۶۲۳۵
اجرای طرح کرسی تلاوت قرآن کریم در زندان های استان همدان
حسن محمد یاری از اجرای طرح کرسی تلاوت قرآن کریم در زندان های استان همدان خبر داد

مدیر کل زندان های همدان  در گفتگو با برنا از اجرای طرح کرسی تلاوت قرآن کریم در زندان های استان همدان خبر داد و گفت :این اداره کل با برنامه ریزی های مدون و بررسی ظرفیت های بومی استان و امکانات محیطی زندان های تابعه ، اقدام به صدور دستورالعمل اجرایی کرسی های تلاوت قرآن کریم  نمود و مراتب به زندانهای تابعه استان ابلاغ شد.

وی افزود : با نظارت مستمر اداره فرهنگی و تربیتی زندان های استان، شرایط برای اجرای طرح «کرسی تلاوت قرآن کریم» در زندان های استان فراهم شد و مقرر شد طرح فوق یک نوبت در ماه و با حضور قاریان تراز اول استانی در هر یک از زندان های استان به اجرا گذاشته  شود.

وی خاطر نشان کرد : بحمدا.. مرحله اول این طرح در شهریور ماه جاری اجرا شد و در ماه های آتی نیز ادامه خواهد داشت واین طرح قرآنی دارای برکات و ثمرات فراوانی در زندان های این استان بوده و روح تازه ای در کالبد بیدار مددجویان دمیده و عطر قرآن را در فضای معنوی زندان های استان بیش از پیش پراکنده ساخته است.

محمد یاری ادامه داد : با توجه به فضای قرآنی حاکم در زندان های سراسر کشور که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایجاد شده است، طرح فوق  قابلیت اجرایی در تمامی زندان ها را داشته و گام موثری خواهد بود در برآورده  کردن  مطالبات مقام معظم رهبری در باب اشائه نور قرآن در بین آحاد جامعه اسلامی  بویژه  در بین مددجویان زندان های سراسر کشور را خواهد داشت .

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز