مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان

هفته ملی کودک فرصتی برای انتقال فرهنگ عاشورایی به نسل جدید است

۱۳۹۵/۰۷/۱۸ - ۱۱:۵۰:۱۵
کد خبر: ۴۶۷۴۱۰
هفته ملی کودک فرصتی برای انتقال فرهنگ عاشورایی به نسل جدید است
نادری فر به تقارن هفته ملی کودک با ایام محرم اشاره کرد و گفت: کودکان ایرانی پرورش یافته مکتب عاشورا هستند و هفته ملی کودک فرصتی برای انتقال فرهنگ عاشورایی به نسل جدید است تا بتوان آینده سازان کشور را به این فرهنگ نزدیک تر کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان روز یکشنبه در حاشیه برگزاری سوگواره 'خورشید برای همه می تابد'  گفت: آشنایی کودکان با آموزه های دینی پایه های شخصیتی آنها را در بزرگسالی محکم و در برابر آسیب های احتمالی در سنین بزرگسالی حفظ می کند.

وی ادامه داد: روز جهانی کودک فرصتی برای اعلام برنامه های مختص کودکان است و هفته ملی کودک، فضایی را برای کودکان فراهم می کند تا بیش از گذشته در بسترهای اجتماعی حضور پیدا کنند و از نزدیک با فعالیت های مختص حوزه خود آشنا شوند.

وی به تقارن هفته ملی کودک با ایام محرم اشاره کرد و گفت: کودکان ایرانی پرورش یافته مکتب عاشورا هستند و هفته ملی کودک فرصتی برای انتقال فرهنگ عاشورایی به نسل جدید است تا بتوان آینده سازان کشور را به این فرهنگ نزدیک تر کرد.

مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان اضافه کرد: هفته کودک امسال نشان داد که هیچ تناقضی برای برگزاری برنامه های کودک با سوگواری ایام محرم وجود ندارد و حتی می توان از این مناسبت برای آشنایی بیشتر کودکان با حماسه عاشورا و قیام امام حسین(ع) به بهترین شکل ممکن استفاده کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز