مدیر کل اداره تربیت بدنی دانشگاه بوعلی سینا همدان

هدفگذاری در مشارکت عمومی در ورزش همگانی باید بیش از ۹۰ درصد جمعیت استان باشد

۱۳۹۵/۰۷/۱۹ - ۰۸:۴۶:۰۶
کد خبر: ۴۶۷۷۳۳
هدفگذاری در مشارکت عمومی در ورزش همگانی باید بیش از ۹۰ درصد جمعیت استان باشد
عنبریان اظهار کرد: هدفگذاری در مشارکت عموم در ورزش همگانی باید بیش از 90 درصد جمعیت استان باشد و برهمین اساس نیازمند برنامه ریزی مدون و اصولی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر کل اداره تربیت بدنی دانشگاه بوعلی سینا همدان در شورای ورزش همگانی استان گفت: ظرفیت های علمی دانشگاه ها در خدمت توسعه ورزش همگانی است.

مهرداد عنبریان افزود: دانشگاه ها از ظرفیت های علمی و تخصصی مناسبی در ورزش برخوردار هستند و می تواند از علم و تخصص استادان دانشگاهی در توسعه و ترویج ورزش همگانی کمک گرفت.

وی اضافه کرد: هدفگذاری در مشارکت عموم در ورزش همگانی باید بیش از 90 درصد جمعیت استان باشد و برهمین اساس نیازمند برنامه ریزی مدون و اصولی است.

عنبریان خواستار توجه صدا و سیما به ورزش همگانی شد و افزود: هو اکنون برنامه های مستند در ارتقا سطح سلامت به صورت گسترده در رسانه ملی پخش می شود که قابل تقدیر است اما نیاز است در حوزه ورزش نیز همانند پزشکی برنامه های ورزشی با حضور نیروهای متخصص اجرایی شود.

وی افزود: باید نسبت به شیوع کم تحرکی در بین آحاد مختلف جامعه چاره اندیشی کرد و ورزش به عنوان اهرم مقابله با این آسیب جسمانی، بهترین راهکار به شمار می رود اما نیاز به برنامه ریزی منسجم و موثر دارد.

 

نظر شما