فرمانده نیروی انتظامی خبر داد؛

انهدام ۳ باند سرقت لوازم خودرو در ملایر

۱۳۹۵/۰۷/۲۶ - ۰۷:۴۹:۲۴
کد خبر: ۴۶۹۹۲۹
انهدام ۳ باند سرقت لوازم خودرو در ملایر
سرهنگ شعبان ترک‌نیا از انهدام سه باند سرقت لوازم خودرو و دستگیری 10 نفر سارق توسط پلیس ملایر خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان و به نقل از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی شهرستان ملایر گفت: در راستای شناسایی و دستگیری سارقان لوازم خودرو با انجام کار اطلاعاتی دقیق توسط ماموران کلانتری 12 و 11 تعداد سه باند سرقت شناسایی شد.

وی افزود: در مرحله نخست با هماهنگی مقام قضایی مخفیگاه سارقان توسط ماموران کلانتری 12 شناسایی و در یک عملیات ضربتی تعداد دو نفر سارق دستگیر و از مخفیگاه آنها تعداد قابل توجهی اقلام سرقتی شامل سیلندر گاز CNG، ضبط خودرو، مانیتور، لاستیک، باطری و ... کشف شد.

وی ادامه داد: در تحقیقات فنی و تخصصی به عمل آمده از سارقان، به 7 فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

ترک‌نیا بیان کرد: در عملیات دیگری ماموران این کلانتری مخفیگاه دومین باند سارقان خودرو را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه تعداد 5 نفر سارق را دستگیر و از نامبردگان لوازمی مانند کامپیوتر خودرو، دستگاه تصفیه روغن و انواع لوازم داخلی خودرو کشف کرده و سارقان پس از بازجویی به 3 فقره سرقت اعتراف کردند.

وی در ادامه  از شناسایی سومین باند سارقان خودرو توسط ماموران کلانتری 11 خبر داد و افزود: در همین ارتباط  تعداد سه نفر سارق در مخفیگاهشان شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی دستگیر شدند که در مجموع ضمن تشکیل پرونده، هر 10 نفر سارق تحویل مقامات قضایی شدند.

ترک‌نیا در پایان گفت: شهروندان ضمن مجهز کردن خودروها به سیستم ضدسرقت، از پارک کردن آن در نقاط خلوت و متروکه خودداری کرده و در صورت رؤیت هر گونه رخداد مشکوک پلیس را در جریان قرار دهند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز