رئیس مجمع نمایندگان همدان

اجرای قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق دغدغه اصلی معلمان است

۱۳۹۵/۰۸/۰۱ - ۱۲:۰۱:۰۹
کد خبر: ۴۷۲۲۵۰
اجرای قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق دغدغه اصلی معلمان است
خجسته با اشاره به مشکلات موجود در بخش آموزش و پرورش گفت: اجرای قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق دغدغه اصلی معلمان است که انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش در این بخش توجه جدی کند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس مجمع نمایندگان همدان در جمع خبرنگاران با اشاره به مشکلات موجود در بخش آموزش و پرورش گفت: اجرای قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق دغدغه اصلی معلمان است که انتظار داریم وزیر آموزش و پرورش در این بخش توجه جدی کند.

خجسته افزود: آموزش و پرورش مرکز پرورش آینده سازان کشور است و انتظار داریم وزیر آینده با ایجاد تحول نوین شرایط فعلی را تغییر دهد.

وی اضافه کرد: هم اکنون اجرای نشدن قانون نظام هماهنگ پرداخت حقوق انگیزه لازم در معلمان را تحت تاثیر منفی قرار داده است در حالیکه برخی دستگاه ها حقوق چند میلیونی پرداخت می کنند و نیاز به رفع این مشکل در دولت است.

وی یادآور شد: در بخش نظام آموزش کشور نیز با مشکلاتی مواجه هستیم و اکنون در برخی مراکز آموزشی بخش خصوصی در تهران مدارک جعلی صادر می شود که نیاز به اصلاح جدی نظام آموزشی داریم.

خجسته با تاکید بر اینکه وزیر آینده آموزش و پرورش باید از جنس معلم باشد، گفت: وزیر باید تحول گرا و اثرگذار باشد و از جنس معلم باشد تا درک کند معلمان با چه وضعیتی امرار معاش می کنند و برای رشد و اعتلای نظام آموزش با چه دغدغه های روبه رو هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز