پرداخت کامل مطالبات گندمکاران همدانی تا هفته آینده

۱۳۹۵/۰۸/۰۲ - ۱۲:۲۱:۴۸
کد خبر: ۴۷۲۷۹۳
پرداخت کامل مطالبات گندمکاران همدانی تا هفته آینده
منصور رضوانی‌جلال با بیان اینکه تا کنون 60 درصد از مطالبات گندمکاران پرداخت شده است، گفت: مطالبات گندمکاران تا هفته آینده به طور کامل پرداخت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان در رابطه با اینکه قرار بود مطالبات گندمکاران تا پایان مهرماه پرداخت شود، اظهار کرد: مطالبات کشاورزان باید در قالب اوراق مشارکتی در بورس فروخته شود تا تبدیل به پول شده و مطالبات آنان پرداخت شود.

وی ادامه داد: در سالجاری 680 هزار تن گندم در استان همدان تولید شده که از این میزان 532 هزار تن از کشاورزان خرید تضمینی شده است.

وی یادآور شد: مبلغ کل خرید تضمینی گندم استان همدان 680 میلیارد تومان بوده که تا کنون 400 میلیارد تومان معادل 60 درصد پرداخت شده است.

رضوانی‌جلال گفت: ظرفیت ذخیره‌سازی سیلوهای استان همدان بیش از 600 هزار تن است و در حال حاضر نیز در این زمینه مشکلی در استان وجود ندارد.

رئیس سازمان جهادکشاورزی استان همدان با اشاره به تولید بیش از 260 هزار تن جو در استان، خاطرنشان کرد: همچنین امسال 133 هزارتن جو در قالب قیمت تضمینی خریداری شده است.

وی در بخش دیگری از خرید 100 هزار تن چغندرقند در استان همدان خبر داد و گفت: تا کنون 100 هزار تن چغندرقند به کارخانه‌های قند تحویل داده شده است.

رضوانی‌جلال با بیان اینکه خرید چغندرقند در سالجاری روان‌تر از گذشته شده است، عنوان کرد: در حال حاضر با آغاز خرید چغندرقند توسط کارخانه‌های قند قیمت شکر کاهش یافته و متعادل شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز