برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در همدان

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۶:۳۳
کد خبر: ۴۷۳۳۶۹
برگزاری انتخابات شوراهای دانش آموزی در همدان
نوزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی استان همدان همزمان با سراسر کشور روز دوشنبه با مشارکت بیش از 230 هزار دانش آموز این استان برگزار شد.

 

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان در این خصوص با اشاره به اهمیت و جایگاه شوراهای دانش آموزی اظهار کرد: اهداف اصلی نظام تعلیم و تربیت بدون مشارکت و اراده دانش آموزان محقق نمی شود.

مصطفی خزاعی هدف از برگزاری این انتخابات را مشارکت دانش آموزان در فعالیت های مدیریتی مدارس عنوان و تصریح کرد: شوراهای دانش آموزی تجلی اراده‎ دانش آموزان در اداره هر چه بهتر مدرسه به عنوان خانه دوم آنها است و دانش آموزان فرا می گیرند که چگونه با مشارکت جویی، مهارت های فردی و اجتماعی خویش را به منصه ظهور و بروز برسانند.

وی ادامه داد: در سند تحول بنیادین که نقشه راه آموزش و پرورش است، توجه به تعلیم و تربیت اجتماعی و سیاسی در کنارمسائل دیگر، نشان از اهمیت دانش آموز تراز جمهوری اسلامی دارد که مسئولیت پذیری همه جانبه، مشارکت اجتماعی و داشتن روحیه جمعی و مهارت مورد نیاز جامعه را مورد هدف قرار داده است.

وی اضافه کرد: بر همین اساس انتخاب شوراهای دانش آموزی در دولت تدبیر و امید همچون سال های قبل برای ساختن مدرسه ای آباد با محور شرکت منسجم متربیان در سرنوشت خود در آبان هر سال شکل می گیرد.

وی در ادامه با بیان اینکه در نوزدهمین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی بیش از 230 هزار دانش آموز مشارکت دارند افزود: این دوره از انتخابات در یک هزار و 484 مدرسه استان برگزار شد.

این انتخابات به صورت نمادین در آموزشگاه دخترانه ریحانه النبی شهرستان بهار برگزار شد.

 

 

 

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز