راه اندازی ۳۰ ایستگاه مردمی خدمت به زائران حسینی در استان همدان

۱۳۹۵/۰۸/۰۳ - ۱۳:۳۸:۴۸
کد خبر: ۴۷۳۳۷۱
راه اندازی ۳۰ ایستگاه مردمی خدمت به زائران حسینی در استان همدان
سیدرضا موسوی از راه اندازی ۳۰ موکب و ایستگاه های مردمی طی ایام اربعین در مسیر زائران حسینی در استان همدان خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان در جمع خبرنگاران گفت: ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین از سال گذشته در راستای ساماندهی، برنامه ریزی منسجم و دقیق برای زائران حسینی آغاز به فعالیت کرده است.

 

وی افزود: در سالیان اخیر شاهد پذیرایی و خدمتگزاری مردم عراق از زائران حسینی بودیم و این در حالیست که هر فردی که به قصد زیارت کربلا از منزل خارج می شود زائر سیدالشهداء است و باید به نحو احسن مورد عزت قرار گیرد.

 

وی با بیان اینکه 30 موکب در سطح استان همدان راه اندازی می شود، تصریح کرد: موکب ها در ورودی و خروجی استان همدان برپا و به صورن شبانه روزی به زائران خدمات رسانی می کنند.

 

موسوی استان همدان را شاهراه مسیر کربلا دانست و خاطرنشان کرد: زائران از ورودی ملایر، ورودی ساوه و فامنین، ورودی رزن و ورودی کبودراهنگ و شیرین‌سو وارد همدان می‌شوند و از اسدآباد از استان خارج می‌شوند.

 

رئیس ستاد مردمی خدمتگزاران اربعین استان همدان ابراز داشت: مسیر 15 استان کشور به کربلا از همدان می گذرد و در سال گذشته بیش از یک میلیون نفر زائر از استان عبور و به مرز مهران رفتند.

 

وی بیان کرد: بیشترین خدمات به زائران حسینی در مسیر برگشت آنان به شهر و محل سکونت خود خواهد بود زیرا در حین بازگشت از کربلا به آرامش و آسایش بیشتری احتیاج دارند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز