جذب ۲۵۰ نفر از دانش آموزان عشایر در مدارس همدان

۱۳۹۵/۰۸/۰۴ - ۱۲:۴۵:۵۲
کد خبر: ۴۷۳۹۲۰
جذب ۲۵۰ نفر از دانش آموزان عشایر در مدارس همدان
عباس احمدی مقیم از جذب و ساماندهی ۲۵۰ نفر دانش آموز عشایر همدانی به مدارس طی سال جاری خبرداد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون متوسطه ی آموزش وپرورش استان همدان گفت: از ابتدای سال تحصیلی جدید تا کنون 250 نفر از دانش آموزان عشایر همدانی به صورت رسمی در مدارس جذب شدند.

 

وی با بیان اینکه جذب و ساماندهی جمعیت عشایری بازمانده از تحصیل تا 15 آبان ماه جاری ادامه دارد، افزود: برای تحصیل این دانش آموزان، اداره کل هیچ گونه محدودیتی ندارد و مدیران مدارس روستایی و حاشیه شهرها نیز موظف به ثبت نام دانش آموزان عشایر در مناطق مختلف هستند.

 

وی تصریح کرد: همچنین 16 نفر از دبیران، معلمان و آموزگاران استان خوزستان در استان همدان تحت آموزش و تعلیم برای تحصیل دانش آموزان عشایری هستند.

 

معاون متوسطه ی آموزش وپرورش استان همدان اظهار داشت: برای جذب بازماندگان از تحصیل نیاز و کاهش بی سوادی به یک همت عمومی نیاز داریم و نهادهای مرتبط می توانند نسبت به شناسایی و جذب آنها اقدام کنند.

 

احمدی مقیم بیان کرد: همچنین 74 نفر از افراد بازمانده از تحصیل در گروه سنی 10 تا 20 سال در استان شناسایی و در مراکز نهضت سواد آموزی جذب شدند.

 

وی افزود: امسال برای نخستین بار است که تعداد بی شماری از افراد بازمانده از تحصیل و دانش آموزان عشایری در مدارس استان جذب و ساماندهی می شوند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز