ثبت نام بیش از ۹۰ هزار خانوار همدانی در سرشماری حضوری نفوس و مسکن

۱۳۹۵/۰۸/۰۶ - ۰۸:۵۲:۲۶
کد خبر: ۴۷۴۷۲۴
ثبت نام بیش از ۹۰ هزار خانوار همدانی در سرشماری حضوری نفوس و مسکن
اسکندر صیدایی گفت: همدان در طرح ملی سرشماری حضوری نفوس و مسکن در کشور پیشتاز است و تاکنون بیش از 90 هزار خانوار در این طرح شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان افزود: استان همدان با ثبت این تعداد خانواده که حدود 270 هزار نفر را شامل می شود رتبه اول کشوری را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه سرشماری نفوس و مسکن حضوری با حدود 600 نفر نیروی آمارگیر انجام می شود افزود: همراه داشتن تبلت توسط ماموران سرشماری سرعت این طرح را افزایش داده است.

وی اضافه کرد: تاکنون 10.5 درصد از خانوارهای استان همدان به صورت حضوری در طرح سرشماری نفوس و مسکن ثبت نام کرده اند و بیش از 550 هزار نفر نیز به صورت اینترنتی نام نویسی کرده اند.

وی با بیان اینکه در برخی از استانهای کشور فقط تاکنون چهار درصد از جمعیت در این طرح شرکت کرده اند افزود: جمعیت آماری سال 90 در استان همدان 500 هزار خانوار است.

رئیس سازمان برنامه و بودجه استان همدان بیان کرد: کامل ترین و جامع ترین روش جمع آوری اطلاعات، سرشماری است و اجرای صحیح و دقیق آن مشارکت و حضور حداکثری مردم را می طلبد.

صیدایی تاکید کرد: آمار و اطلاعات اخذ شده از مردم در سرشماری محرمانه باقی می ماند و حتی دستگاه قضایی نیز نمی تواند به آن دسترسی پیدا کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز