استقرار نیروهای فوریت پزشکی همدان در مرز مهران

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۲:۱۲:۱۹
کد خبر: ۴۷۵۴۹۷
استقرار نیروهای فوریت پزشکی همدان در مرز مهران
حبیب معصومی گفت: پنج دستگاه آمبولانس با 15 نیروی درمانی فوریت های پزشکی از این استان هم اکنون در محدوده مرز مهران برای کمک به فوریت های پزشکی استان ایلام در امر خدمات دهی به زائران اربعین حسینی مستقر هستند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان همدان گفت: پنج دستگاه آمبولانس با 15 نیروی درمانی فوریت های پزشکی از این استان هم اکنون در محدوده مرز مهران برای کمک به فوریت های پزشکی استان ایلام در امر خدمات دهی به زائران اربعین حسینی مستقر هستند.

حبیب معصومی افزود: همچنین 80 دستگاه آمبولانس آماده امداد رسانی درمانی به زائران اربعین حسینی در همدان شد که از 22 ماه جاری در جاده های مواصلاتی این استان مستقر می شوند.

وی اضافه کرد: این تعداد آمبولانس مجهز به فوریت های پزشکی با 160 نفر کادر درمانی هستند که قرار است در 15 موکب از مجموع 30 موکب پیش بینی شده در سطح استان مستقر شوند.

معصومی گفت: همزمان با فعالیت فوریت های پزشکی همدان نیز قرار است تیم های درمانی مبارزه و مراقبت از بیماری متشکل از یکصد نفر نیرو در سطح استان فعالیت خود را در ایام اربعین حسینی انجام می دهند.

وی با اشاره به آمادگی بیمارستان ها و مراکز درمانی استان همدان در خدمات دهی لازم به زائران حسینی گفت: تمامی بیمارستان ها و مراکز درمانی از بیستم ماه جاری تا دهم آذرماه امسال در آماده باش قرار می گیرند.

وی ارائه مطالب آموزشی پیرامون مسائل پزشکی به زائران حسینی به وسیله موکب های مستقر در سطح جاده های همدان برای توزیع بین کاروان ها و نظارت بر بهداشت 30 موکب که مسئولیت طبخ و توزیع غذا دارند را از دیگر برنامه های اجرایی در این استان عنوان کرد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی همدان خاطرنشان کرد: همچنین پزشک 24 ساعته در یکی از مناطق منتهی به محور کرمانشاه - همدان و در ورودی شهر همدان نیز مستقر خواهد شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز