۳۴ پایگاه راهداری در محورهای مواصلاتی همدان مستقر می شوند

۱۳۹۵/۰۸/۰۸ - ۱۲:۲۷:۱۹
کد خبر: ۴۷۵۵۲۹
۳۴ پایگاه راهداری در محورهای مواصلاتی همدان مستقر می شوند
محمد رودباری اظهار کرد: در طرح زمستانی امسال ۳۴ پایگاه راهداری با ۵۶۲ نیروی انسانی در محورهای مواصلاتی همدان مستقر می شوند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان،‌ مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان در جلسه ی برنامه ریزی و هماهنگی راهداری زمستانی که با حضور مدیرکل محترم دفتر  نگهداری راهها در سالن جلسات این اداره کل برگزار شد، گفت: با یکپارچه شدن راهداری با حمل و نقل جاده ای و معرفی ذیحساب در حال برگزاری مناقصه برای انتخاب پیمانکار در جهت نگهداری امور راهها هستیم و طی این مدت کوتاه مناقصه ی خرید نمک برگزار شده است.

 

وی  اظهار کرد: 230 دستگاه انواع ماشین‌آلات نظیر برف‌خور، برف‌روب، بلدرز، لودر، گریدر و شن‌پاش در طرح زمستانی و عملیات راهداری تجهیز می شوند.

 

رودباری خاطرنشان کرد: تمام پایگاه‌های راهداری استان به ارتباط رادیویی با مرکز مدیریت راه‌ها و متصدیان دستگاه‌های برف‌روب دسترسی دارند تا بتوانیم خدمات مناسبی را به مسافران ارائه دهیم .

 

وی با بیان اینکه در طرح زمستانی امسال تمامی نیروهای راهداری در همه رده‌ها به صورت شبانه روز فعالیت می‌کنند، گفت: این آمادگی نیز وجود دارد تا در صورت تغییر وضعیت جوی و بارش برف، نیروهای راهداری وارد عمل شده و عملیات برف‌روبی و نمک پاشی را انجام دهند.

 

رودباری با تاکید بر لزوم مشارکت مردمی برای برف‌روبی و پاک‌سازی معابر فرعی روستائی گفت: به منظور جلب مشارکت‌های مردمی تیغه های برف‌روبی و سوخت در اختیار روستاییان قرار می‌گیرد.

 

وی بیان داشت: استان همدان دارای 5 هزار و 400 کیلومتر راه و 45 گردنه به طول 240 کیلومتر می باشد.

 

نظر شما