احداث پارک فجر در شهرک مدنی با ۱۱۰ میلیون تومان اعتبار

۱۳۹۵/۰۸/۱۰ - ۱۶:۲۲:۵۶
کد خبر: ۴۷۶۵۳۴
حمیدرضا طبی مسرور با اشاره به ایجاد پارک فجر در شهرک مدنی گفت: این پارک با 110 میلیون تومان احداث خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس کمیسیون معماری شهرسازی و فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان با تاکید بر اینکه مجموعه شهرداری باید تا قبل از آغاز سرما پروژه‌ها و طرح‌ها را به سامان برساند، اظهار کرد: شهرداری منطقه 3 عملیات اجرای پروژه‌های متعددی را آغاز کرده و این مهم جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به ایجاد پارک فجر در شهرک مدنی افزود: این پارک در شهرک مدنی با اعتبار 110 میلیون تومان احداث خواهد شد.

رئیس کمیسیون معماری شهرسازی شورای شهر همدان با بیان اینکه پروژه اصلاح هندسی میدان امام حسین(ع) نیز در دست انجام است، خاطر نشان کرد: برای این پروژه 464 میلیون تومان اعتبار لحاظ شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری منطقه 3 پروژه‌های مختلفی را در مناطق تابعه در دست انجام دارد، اضافه کرد: عملیات اجرایی نوکنی و کول‌گذاری خیابان 17 شهریور از دیگر طرح‌های در دست انجام توسط شهرداری منطقه 3 است که با مبلغ 981 میلیون تومان در دست انجام است.

طبی مسرور  با بیان اینکه اعتبار احداث پل عابر پیاده در بلوار امام (ره) ورودی قاسم آباد 330 میلیون تومان است، گفت: برای اجرای پروژه راست گرد خروجی خضر 119 میلیون و 500 هزار تومان اعتبار اختصاص یافته است.

وی از ساخت مخزن سنگی آب داخل پارک مدنی خبر داد و اضافه کرد: اجرای این طرح در راستای ایجاد یک منبع آبیاری فضای سبز و به منظور صرفه جویی در مصرف آب است.

رئیس کمیسیون معماری شهرسازی شورای شهر همدان با بیان اینکه شهرداری همدان با وجود کمبود منابع مالی در حوزه خدمات شهری و عمرانی اقدامات خوبی را در دست انجام دارد، خاطر نشان کرد: پروژه‌های کوچک و خرد شهرداری بسیار زیاد و متعدد است و در این باره باید اطلاع رسانی مناسبی صورت گیرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز