هوای همدانی بارانی می شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۱ - ۱۲:۴۰:۰۵
کد خبر: ۴۷۷۱۳۷
هوای همدانی بارانی می شود
پیرتاج گفت: چهارشنبه هفته جاری با تقویت موج بارشی بیشتر نقاط این استان شاهد بارش باران خواهد بود که این اولین بارش قابل توجه پاییزی در این استان محسوب می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان پیش بینی کرد: در این سامانه میزان بارش ها در همدان بین 2 تا 12 میلی متر باشد و در برخی نقاط بارش ها با رعد و برق همراه است.

وی ادامه داد: وزش باد شدید نیز که هم اکنون در استان حاکم است در صبح چهارشنبه شدت می یابد و شامگاه چهارشنبه از استان خارج می شود.

پیرتاج با بیان اینکه در 24 ساعت آینده، آسمان استان کمی ابری، در بعدازظهرها گاهی با افزایش ابر و وزش شدید باد پیش بینی می شود ادامه داد: صبح پنجشنبه سامانه بارشی از استان خارج می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان اضافه کرد: از پنجشنبه هفته جاری جوی پایدار در استان حاکم می شود و در روزهای جمعه و شنبه دمای هوا به طور محسوس بین پنج تا هشت درجه سانتیگراد کاهش می یابد.

به گفته پیرتاج کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 10 درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 21 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

وی بیان کرد: در 24 ساعت گذشته رزن و فامنین با چهار درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین نقطه استان و نهاوند با 23 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان گزارش شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز