نماینده مردم تویسرکان در مجلس:

بسیج از عناصر اصلی جنگ با کفر است

۱۳۹۵/۰۸/۱۵ - ۰۸:۰۳:۲۰
کد خبر: ۴۷۸۴۷۸
بسیج از عناصر اصلی جنگ با کفر است
محمد‌مهدی مفتح با بیان اینکه بسیج از عناصر اصلی جنگ با کفر است، گفت: استکبارستیزی ماهیت انقلاب اسلامی است و هیچ گاه کنار گذاشته نخواهد شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از تویسرکان، نماینده مردم تویسرکان در مجلس شورای اسلامی در جمع گردان‌های حاضر در رزمایش الی بیت المقدس در منطقه فرسفج تویسرکان با اشاره به اینکه یکی از نمادهای مقاومت ملت ایران روز 13 آبان است اظهار کرد: دانشجویان در این روز با تسخیر لانه جاسوسی بزرگترین ضربه را به حیثیت پوشالی استکبار جهانی وارد کردند.

وی با اشاره به اینکه سه رویداد بزرگ رخ داده در 13 آبان در سال‌های 43، 57 و 58 نشانگر ماهیت ضد استکباری انقلاب اسلامی ایران است، گفت: انقلاب اسلامی ما استکبار ستیز است و به هیچ وجه نمی‌تواند با ظلم و استکبار کنار آید.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با اشاره به تاکید رهبری بر مقابله با دشمنان اسلام، نشان دادن چهره آمریکا و انقلابی بودن مردم و مسؤولان  اظهار کرد: یکی از مشخص‌ترین و بارزترین شاخص‌های انقلاب اسلامی و افراد انقلابی؛ توجه به ماهیت استکبارستیزی انقلاب است.

وی بدعهدی را خوی استکبار دانست و گفت: دهکده جهانی، نقشه آمریکا به منظور کدخدایی خود بر جهان است که این عمل استکبار با احکام اسلام و فرهنگ عاشورایی مغایرت دارد.

مفتح تاکید کرد: مکتب عاشورایی امام حسین(ع) به ما آموخته که به هیچ وجه نباید با ظلم و مستکبر مماشات کرد بلکه باید در مقابله با آن مقاومت و ایستادگی کرد.

وی گفت: طبق فرامین مقام معظم رهبری، قدرت ما تنها به قدرت مذاکره نیست، قدرت ما به پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مذاکره کنندگان، بسیج و قدرت تدافعی و دفاعی ماست.

نماینده مردم تویسرکان در مجلس با تاکید بر اینکه در تولید سلاح نظامی هیچ خط قرمزی نداریم مگر از نظر شرعی که مخالف سلاح اتمی هستیم، افزود: برای زمین‌گیر کردن دشمن نظام اسلامی باید قدرتمند باشیم.

وی با بیان اینکه شما بسیجیان؛ سربازان امام زمان(عج) در صحنه جنگ با کفر هستید، تصریح کرد: جوانان بسیجی پشتوانه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

مفتح تصریح کرد: دنیا امروز متوجه شده هیچ کاری را در بلاد اسلامی نمی‌تواند انجام دهد؛ مگر اینکه با موافقت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشد که این امر نشان از قدرت ما دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز