معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان

باید هر چه زودتر پروژه گلخانه در همدان تعیین تکلیف شود

۱۳۹۵/۰۸/۱۶ - ۰۷:۵۹:۳۰
کد خبر: ۴۷۸۹۳۹
باید هر چه زودتر پروژه گلخانه در همدان تعیین تکلیف شود
قیاسی با تأکید بر اینکه باید زودتر پروژه گلخانه تعیین تکلیف شود چراکه کار آن به درازا کشیده شده است، گفت: اگر سرمایه‌گذار به استان می‌آید، نباید ساده‌انگارانه با او صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان در مراسم معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان همدان با بیان اینکه تعداد پرداختی، مراجعات و .. بانک کشاورزی بیشتر از بسیاری از بانک‌هاست، اظهار کرد: بانک کشاورزی عرصه‌ای پرکار، پرتلاش، تأثیرگذار و مهم در کشور است.

وی با بیان اینکه 5 میلیون تن معادل 4.5 درصد محصولات کشاورزی کشور در استان همدان تولید می‌شود، ادامه داد: 3.7 درصد ارزش‌ افزوده کشور در استان همدان تولید می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان بابیان اینکه 29 درصد ارزش‌ افزوده اقتصاد استان و 26 درصد اشتغال استان را بخش کشاورزی به خود اختصاص داده است، افزود: در بخش کشاورزی حوزه فعالیت گسترده و مؤثر است.

وی با بیان اینکه سهم پشتیبانی از حوزه کشاورزی باید بیشتر باشد، افزود: استان همدان در همه زمینه‌ها نقش مؤثری در کشور دارد.

قیاسی در ادامه به معارفه مدیر بانک کشاورزی اشاره کرد و از زحمات موسوی مدیر سابق بانک قدردانی کرد و ادامه داد: آقای موسوی در بانک کشاورزی خالصانه کارکرد و مدیر دست‌پاکی بود.

وی با بیان اینکه از بانک کشاورزی همیشه انتظار بیشتری وجود دارد، بیان کرد: انتظار داریم که آقای شهیدی‎زاده مدیرعامل بانک کشاورزی کشور نگاه ویژه‌ای به استان همدان داشته باشد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با اشاره به برگزاری جلسه‌ای برای اجرای چند طرح در استان همدان، بیان کرد: یکی از طرح‌ها پروژه «رزمارا» با سرمایه‌گذاری هلندی‌ها بود.

وی با تأکید بر اینکه باید زودتر پروژه گلخانه تعیین تکلیف شود چراکه کار آن به درازا کشیده شده است، افزود: اگر سرمایه‌گذار به استان می‌آید، نباید ساده‌انگارانه با او صحبت کرد.

قیاسی با تأکید بر اینکه سرمایه‌گذار، فرّار است، افزود: سرمایه‌گذاران بومی نیز گاهی برای سرمایه‌گذاری به استان نمی‌آیند.

وی در ادامه به پروژه‌های جهاد کشاورزی در استان اشاره کرد و افزود: باید به طرح کشتارگاه طیور و گلخانه زمانی رسیدگی شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه استان همدان در مرکزیت هفت استان قرار دارد، بیان کرد: استان همدان با 9 استان کشور فاصله بین یک تا سه ساعت را دارد.

وی با اشاره به اینکه همدان مشکلات مرزی و امنیتی استان‌های مرزی و شلوغی، ترافیک و بد آب و هوایی تهران را ندارد، ادامه داد: یکی از محورهای توسعه استان گردشگری است اما بیشتر فعالیت استان در بخش کشاورزی انجام می‌شود.

قیاسی با اشاره به عقب ماندن استان همدان در بخش صنعت، ادامه داد: همدان در روزگاری که باید از ارزهای هفت تومان، 150 تومان، 300 تومان و 700 تومان استفاده می‌کرد، بهره نبرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز