وجود ۷۲ حامی بیمار سخت‌درمان در «طرح سخاوت» مجمع خیرین سلامت همدان

۱۳۹۵/۰۸/۱۸ - ۰۷:۳۵:۴۲
کد خبر: ۴۷۹۸۳۸
وجود ۷۲ حامی بیمار سخت‌درمان در «طرح سخاوت» مجمع خیرین سلامت همدان
صفر شاکری‌صفت از وجود 72 حامی بیمار سخت‌درمان در «طرح سخاوت» مجمع خیرین سلامت همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان با اشاره به برگزاری جلسه کمیته فرهنگی تفاهم‌نامه همکاری بین آموزش و پرورش و مجمع خیرین سلامت اظهار کرد: چهارمین جلسه با حضور مسوولان آموزش و پرورش و مجمع خیرین سلامت تشکیل شد.

وی با بیان اینکه در این جلسه نسبت به برگزاری همایش مدیران مدارس با حضور خیرین و رابطان مجمع خیرین سلامت بحث و تبادل‌نظر شد، افزود: تصمیماتی در این رابطه گرفته شده است.

مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان از برگزاری جلسه انتخابات چهارمین دوره هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت استان همدان طی چند روز اخیر خبر داد و گفت: هیأت مدیره با رأی 130 نفر از اعضای هیئت امنا انتخاب شدند و مدت مسئولیت آنها دو سال است.

وی تصریح کرد: امیدوارم این افراد بتوانند منشأ امور خیر در راستای اهداف مجمع خیرین سلامت بویژه دستگیری از بیماران سخت درمان نیازمند شوند.

شاکری‌صفت به اسامی منتخبین دوره چهارم هیأت مدیره مجمع خیرین سلامت اشاره کرد و افزود: اعضای اصلی این دوره از انتخابات دکتر محمدصادق صبا با 83 رأی، حبیب الله موسوی بهار با 67 رای، رضا صفی‌آریان با 66 رأی، رشید حیدری مقدم با 56 رأی، نرگس نورالله‌زاده با 56 رأی، حسن رهبر با 56 رأی و سعید بیات با 48 رأی انتخاب شدند.

وی با بیان اینکه اعضای علی‎البدل نیز بهروز کارخانه‌ای با 39 رأی و علی رحیمی‌فر با 35 رأی هستند، گفت: وحید علی‌ضمیر به عنوان بازرس اصلی و امیر اسکندرلو بازرس علی‌البدل انتخاب شدند.

مسوول امور مددکاری مجمع خیرین سلامت همدان در پایان از مساعدت 4 میلیارد و 581 میلیون ریالی مجمع خیرین سلامت به بیماران سخت‌درمان در همدان خبر داد و تعداد حامیان طرح سخاوت را 72 نفر عنوان کرد.

 

نظر شما