قهرمانان شطرنج پیشکسوتان کشور در همدان شناخته شدند

۱۳۹۵/۰۸/۲۲ - ۰۸:۴۸:۳۵
کد خبر: ۴۸۱۲۸۲
قهرمانان شطرنج پیشکسوتان کشور در همدان شناخته شدند
قهرمانان رقابت های شطرنج پیشکسوتان کشور عصر پنجشنبه با برگزاری دور پایانی بازی ها شناخته شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ، پیکارهای شطرنج ریتد قهرمانی پیشکسوتان کشور رده های سنی 50 تا 65 سال و بالای 65 سال در دو بخش سریع و برق آسا با حضور 21 شطرنجباز از استانهای تهران، بوشهر، البرز، سمنان، اصفهان، گیلان، کرمانشاه، گلستان ، فارس و همدان به مدت دو روز در خانه شطرنج همدان برگزار شد.

در این رقابت ها و در بخش شطرنج سریع رده سنی 50 تا 65 سال حسین اردشیرپور از بوشهر با کسب 5 امتیاز قهرمان شد، تقی کاوه از سمنان با کسب 4 امتیاز و ابراهیم غدیری بیدهندی از تهران با کسب 3.5 امتیاز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش شطرنج برق آسا این رده سنی نیز علی قبادی بیگوند از تهران با کسب 6.5 امتیاز مقام اول را کسب کرد، ابراهیم غدیری بیدهندی از تهران با کسب 6 امتیاز دوم شد و جلال جوادی از همدان با کسب 4.5 امتیاز عنوان سوم را به دست آورد.

در بازی های شطرنج برق آسا رده بالای 65 سال نیز سید محمد سادات منصوری از گلستان با کسب 5 امتیاز قهرمان شد، پرویز رحیم خانی از تهران با کسب 4 امتیاز عنوان دوم را به دست آورد و محمد محمدیان ازبوشهر با کسب 2 امتیاز برسکوی سوم ایستاد.

همچنین در بخش شطرنج سریع این رده سنی سید محمد سادات منصوری از گلستان با کسب 3 امتیاز برجای نخست قرار گرفت، محمد محمدیان از بوشهر با 2 امتیاز دوم شد و پرویز رحیم خانی از تهران با کسب یک امتیاز مقام سوم را به دست آورد.

هادی حیدریان و الهه حاجیان قضاوت این دوره از بازی ها را برعهده داشتند.

در پایان این رقابت ها به نفرات برتر حکم، مدال و جایزه اعطا شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز