آماده سازی شهر برای استقبال از زائران اربعین حسینی

۱۳۹۵/۰۸/۲۵ - ۱۲:۳۶:۴۹
کد خبر: ۴۸۲۹۴۷
آماده سازی شهر برای استقبال از زائران اربعین حسینی
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری همدان از آماده سازی شهر برای استقبال از زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان ،به نقل از روابط عمومی سازمان زیباسازی شهرداری همدان، وحید علی‌ضمیر ضمن تسلیت فرا رسیدن اربعین حسینی گفت: سازمان زیباسازی شهرداری همدان در راستای برگزاری مراسم روز اربعین و استقبال از زائران اربعین حسینی اقداماتی را انجام داده است.

علی‌ضمیر نصب 40 عدد تابلو منقوش به اسماء ائمه در بلوار آیت‌ا... نجفی را از جمله اقدامات صورت گرفته برشمرد و افزود: نصب نمادهای فلزی با موضوعیت اربعین به تعداد 15 عدد، ساخت و نصب 10 عدد نماد عاشورایی در میدان سردار همدانی، پل غدیر (فرهنگیان) و پل خیبر و تهیه و نصب ریسه‌های پارچه‌ای با طرح جدید در زیرگذر خیبر و نصب ریسه پارچه‌ای در طول مسیر بلوار ارتش از دیگر اقدامات انجام شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در این زمینه 130 عدد پرچم مزین به نام ابا عبدا...الحسین(ع) با ابعاد یک در چهار متر و هفت در یک و نیم متر خریداری و در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

مدیرعامل سازمان زیباسازی شهرداری همدان ادامه داد: اقدامات دیگر سازمان شامل چاپ و نصب بنر با موضوع اربعین و خوشامدگویی به زائران حسینی در مکان‌های واقع در بیلبورد دو طرفه میدان سردار همدانی به مساحت 56 مترمربع، بیلبورد پل عابر پیاده بلوار آیت‌ا... نجفی به مساحت 75 مترمربع، بیلبورد پل عابر پیاده مکانیزه بلوار ارتش به مساحت 216 مترمربع، بیلبورد قوسی پل عابر پیاده ارتش به مساحت 72 مترمربع، بیلبورد دو طرفه بلوار ارتش به مساحت 80 مترمربع و بیلبورد زیرگذر میدان صدا و سیما به مساحت 60 مترمربع است.

وی افزود: همچنین این سازمان اقدام به نصب 30 عدد بنر سه در چهار متر در سطح شهر و پخش تیزر در تلویزیون‌های شهری کرده است.

علی‌ضمیر در پایان سخنانش یادآور شد: ضمن انجام ریسه‌بندی بلوار ارتش به مساحت 4 هزار متر و تقاطع خیبر به مساحت هزار و 500 متر طبق سال‌های گذشته ریسه‌بندی و نصب پرچم مشکی در معابر و میادین اصلی سطح شهر نیز در حال انجام است.

 

   

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز