مدیرکل ورزش و جوانان استان

مراسم استتقبال از امیر جباری برگزار شد

۱۳۹۵/۰۸/۲۹ - ۱۰:۵۶:۳۲
کد خبر: ۴۸۴۲۳۶
مراسم استتقبال از امیر جباری برگزار شد
امیر جباری پس از عنوان هفتمی جهان صبح امروز وارد همدان شد و مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین ایشان و اعضای هیات بدمینتون قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مسابقات قهرمانی بدمینتون جوانان جهان در شهر بیلبائو اسپانیا برگزار گردید.

امیر جباری ملی پوش همدانی و شایسته ی بدمینتون کشورمان در دیدار امروز خود و در مرحله ی یک شانزدهم به مصاف بدمینتون باز تایلندی که دارای رنک 8 جهانی می باشد رفت و این بازی را با نتیجه 2 بر صفر واگذار کرد و از راهیابی به مرحله ی یک هشتم نهایی باز ماند و مقام هفتم این رقابت ها را کسب کرد.

جباری در این مسابقات در مصاف با حریف سوئیسی که دارای رنک 40 جهان بود، توانست وی را با نتیجه 2 بر 1 و امتیازهای 22-20 ، 17-21 ، 21-17  شکست دهد و راهی مرحله یک شانزدهم این پیکارها گردد.

جباری صبح امروز وارد همدان شد و مورد استقبال مدیرکل ورزش و جوانان استان، معاونین ایشان و اعضای هیات بدمینتون قرار گرفت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در این مراسم گفت: جباری از ورزشکاران با استعداد و با اخلاق استان محسوب می شود که با تلاش فراوان برای نخستین بار موفق به کسب عنوان هفتمی مسابقات جوانان جهان شد.

وی افزود: قطعا این افتخاری بزرگی برای ورزش استان و بدمینتون کشور محسوب می شود و با حمایت از این ورزشکار نابغه می توان روز به روز شاهد موفقیت های جباری در میادین مختلف باشیم.

رسول منعم  اظهار داشت: با نگاهی به بدمینتون کشور و با توجه به شرایط فیزیکی و موقعیت جغرافیای این قاره که قهرمانان جهان از شرق آسیا می باشند ، بدمینتون ایران فاصله زیادی با مدعیان جهان ندارد.

 

نظر شما