توزیع روزانه بیش از ۹۰ هزار غذا به زائران در کربلا

۱۳۹۵/۰۹/۰۱ - ۱۱:۱۰:۳۶
کد خبر: ۴۸۴۸۴۶
توزیع روزانه بیش از ۹۰ هزار غذا به زائران در کربلا
محمدعلی بادامی با بیان اینکه پیش بینی ۶۰ هزار غذا در بین زائران در کربلا شده بود، اظهار کرد: با توجه به افزایش تعداد زائران حسینی روزانه ۹۰ هزار غذای گرم به زوار توزیع شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس ستاد عتبات عالیات استان همدان گفت: 8موکب از استان همدان در عراق برپا شده است که 7 موکب در کربلا و یک موکب در نجف اشراف می باشد.

 

وی با بیان اینکه پیش بینی شده بود موکب های مستقر استان در عراق 60 هزار غذای گرم توزیع کنند، افزود: با توجه به افزایش تعداد زائران به 90 هزار زائر حسینی غذا در وعده های صبحانه، ناهار و شام توزیع شده است.

 

وی تصریح کرد: همچنین موکب های برپا شده ظرفیت 8 هزار اسکان را داشتند که این تعداد به 12 هزار نفر زائر رسیده است.

 

رئیس ستاد عتبات عالیات استان همدان خاطرنشان کرد: موکب ها از 23 آبان تا سوم آذر ماه جاری در کربلای معلی آماده خدمت رسانی به زائران هستند.

 

بادامی از استقرار و پذایرایی 30 موکب در استان خبرداد و بیان داشت: موکب های آیت الله بهاری، مریانج، حضرت فاطمه الزهرا(س) ملایر، جورقان و نهاوند بیشترین خدمات رسانی را به زائران داشتند.

 

وی گفت: استان همدان مسیر تردد بیش از 16 استان کشور در ایام اربعین بوده است و در تمامی ایستگاه های مردمی اسکان، نماز جماعت و پذبرایی از زائران انجام شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز