پاس همدان همچنان روی نوار تساوی

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۰۸:۴۹:۲۵
کد خبر: ۴۸۵۱۵۲
پاس همدان همچنان روی نوار تساوی
تیم پاس همدان با تساوی مقابل سردار بوکان همچنان به روند بازی های مساوی خود در چارچوب لیگ دسته دوم فوتبال کشور ادامه می دهد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، پاسی ها پس از پیروزی بحث برانگیز هفته ششم برابر شاهین شهرداری بوشهر، از هفته هفتم تاکنون چهار امتیاز از پنج بازی کسب کرده اند و این آمار برای تیمی که سودای بازگشت به لیگ دسته یک کشور را دارد، مطلوب نیست.

شاگردان طلایی منش در پنج بازی اخیر خود تنها یک گل زده داشته اند که نشان می دهد توان گلزنی در این تیم بسیار ضعیف است و چه بسا عاقبت سال قبل نصیب آنها شود.

البته پاسی ها بسیار خوش شانس هستند که علاوه بر سه امتیاز دریافتی ناشی از رای کمیته انضباطی پیرامون بازی مقابل بانی گستر کیش، در بالای جدول نیز تیم ها میلمتری امتیاز می گیرند.

هر چند پاس تنها با دو امتیاز نسبت به تیم صدرنشین جدول در رده پنجم ایستاده است اما شاید این یکی دو امتیاز اختلاف باعث شود تا نماینده همدان در جمع چهار تیم صعود کننده به دور دوم قرار نگیرد.

پاس هم اکنون با تیم های پایین جدول امتیازهای مهمی را براحتی از دست می دهد و مشکل گلزنی آنها سبب شده تا نتوانند روند صعودی در جدول پیدا کنند.

شاگردان طلایی منش امروز نیز از نبود گلزن در تیم خود رنج بردند و در نهایت با یک امتیاز مقابل سردار بوکان، این شهر را ترک کردند.

پاس هم اکنون با 17 امتیاز در رده پنجم جدول قرار گرفته است و باید شنبه آینده در شهرآورد همدان به مصاف تیم شهرداری این شهر برود.

خیلی ها معتقدند این شهرآورد تکلیف یکی از تیم های همدانی برای صعود به دور دوم را تا حدود زیادی روشن خواهد کرد هر چند هنوز بازی های بسیاری در پیش است.

پاس امروز باترکیب امید غلامی، وحید جلالی نیا، رامین خسروی ، امین کعبی ، رضا اطاقی ، مجید خمیسی ، رضا حاتمی، حامد میرزایی، مسعود رمضانی، مرتضی کرمی و آرمین طلایی منش مقابل سردار بوکان به میدان رفت و به تساوی بدون گل رسید.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز