مدیرکل ورزش و جوانان استان:

بوکس همدان برای پیشرفت نیازمند آرامش و اتحاد اعضای هیات است

۱۳۹۵/۰۹/۰۲ - ۱۱:۵۸:۱۳
کد خبر: ۴۸۵۳۵۸
بوکس همدان برای پیشرفت نیازمند آرامش و اتحاد اعضای هیات است
رسول منعم گفت: بوکس همدان سابقه دیرینه در ورزش کشور دارد و امسال و سال های گذشته قهرمانان متعددی را به بوکس کشور معرفی کرده است و قطعا کدورت و درگیری در بوکس همدان به نفع هیچ فرد و گروهی نخواهد بود و تنها مانع پیشرفت بوکس در همدان می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان ظهر امروز در مجمع فوق العاده هیات بوکس استان همدان گفت: با وجود کمبود منابع مالی دستگاه ورزشی توانسته است کمک شایانی در جهت پیشبرد اهداف رشته های ورزشی در استان نماید و از این رو باید هیات های ورزشی با اتحاد و همدلی به دنبال پیشرفت ورزش استان باشند.

وی تصریح کرد: ورزش همدان در فضای اتحاد و همدلی به جایگاه رفیعی دست خواهد یافت و البته در این بین رئیس هیات بوکس همدان و منتقدین هم باید در این خصوص با آرامش بیشتری عمل کنند زیرا ملتهب کردن فضای ورزش رویکردی ناپسند محسوب می شود.

رسول منعم افزود: نباید مشکلات و درگیری های بوکس همدان به خارج از استان کشیده شود و این ما را از پیگیری مطالبات بحق بوکسورهای همدانی دور خواهد کرد.

وی اظهار کرد: بوکس همدان سابقه دیرینه در ورزش کشور دارد و سال جدید و سال های گذشته قهرمانان متعددی را به بوکس کشور معرفی کرده است و قطعا کدورت و درگیری در بوکس همدان به نفع هیچ فرد و گروهی نخواهد بود و تنها مانع پیشرفت بوکس در همدان می شود.

وی تصریح کرد: خارج از قضاوت کردن در خصوص مسائل پیرامون این موضوع، درگیری و اختلاف به ضرر طرفین خواهد بود و عده ای فرصت طلب از دامن زدن به این اختلافات بهره خواهند بود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان گفت: نقش بزرگان ورزش بوکس در رفع این درگیری ها باید پر رنگ شود و با حضوری موثر و برگزاری نشست به این تشنج ها در فضای ورزش پایان دهند و آقای دوامی نیز باید از تجارب پیشکسوتان و نظرات منقدان خود استفاده کند.

وی افزود: بوکسورهای همدانی پتانسیل بالایی در کشور دارند و با ایجاد فضای آرام و دور از تنش می توان برای موفقیت در بازیهای آسیایی و المپیک 2020 برنامه ریزی کرد.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز