کشف ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در همدان

۱۳۹۵/۰۹/۰۴ - ۰۹:۵۷:۵۵
کد خبر: ۴۸۶۰۸۰
کشف ۲ میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال کالای قاچاق در همدان
فرامرز به‌گذراز توقیف دو دستگاه خودروی حامل کالای قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 600 میلیون ریال در همدان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، جانشین انتظامی استان همدان اظهار کرد: مأموران کلانتری 12 کوثر شهرستان نهاوند در حین گشت‌زنی در میدان سیدالشهدا(ع) این شهرستان به یک دستگاه تریلر ولوو مظنون و جهت بررسی بیشتر آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی بار این خودرو مشخص شد، راننده برای اختفای بار در درب ورودی کانتینر کامیون، با قرار دادن چندین گونی یونجه مانع دید کالای قاچاق شده است.

جانشین انتظامی استان همدان با بیان اینکه مأموران به شگرد به‌کار رفته این کامیون واقف شدند، افزود: مأموران با بررسی بیشتر دریافتند، کانتینر حامل انواع کالاهای قاچاق فاقد مدارک مثبته گمرکی است.

وی اضافه کرد: در این‌خصوص راننده دستگیر و در بازرسی از خودرو تعداد 242 هزار و 835 عدد انواع خوراکی خارجی قاچاق به ارزش 2 میلیارد و 500 میلیون ریال کشف شد.

به‌گذر از کشف تعداد 5 هزار و 100 عدد انواع لوازم‌جانبی گوشی تلفن همراه خارجی قاچاق به ارزش تقریبی یکصد میلیون ریال خبر داد و گفت: این کالاها در پی توقیف یک دستگاه خودروی سواری پراید، توسط مأموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی همدان در ایستگاه بازرسی شهید زارعی کشف شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاقچیان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز