راه اندازی یک واحد عرضه فرآورده‌های نفتی در همدان

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۰۷:۳۲:۲۰
کد خبر: ۴۸۷۰۱۵
راه اندازی یک واحد عرضه فرآورده‌های نفتی در همدان
یک واحد عرضه فرآورده‌های نفتی بنزین و نفتگاز روز شنبه در همدان بهره برداری شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر شرکت پخش فرآورده های نفتی همدان گفت: با راه اندازی جایگاه عرضه سوخت پارسه، تعداد جایگاه های عرضه فرآورده بنزین ـ نفتگاز به 57 و در مجموع تعداد جایگاه های عرضه سوخت در استان همدان به 100 جایگاه رسید.

صادق فریدی افزود: عملیات اجرایی احداث این جایگاه از اسفندماه 94 آغاز شده بود که پس از گذشت 9 ماه بهره‌ برداری رسید.

وی با بیان اینکه این جایگاه در زمینی به مساحت دو هزار و 100 متر مربع و زیربنای 850 متر مربع احداث شد، تصریح کرد: هزینه عملیات اجرایی این طرح با احتساب هزینه خرید زمین در مجموع، 18 میلیارد ریال بوده است.

مدیر شرکت پخش منطقه همدان اضافه کرد: این جایگاه در مسیر بولوار آیت الله نجفی و جاده همدان ـ بیجار قرار دارد و پیش بینی می شود نیاز جمع زیادی از شهروندان و بازدیدکنندگان از شهر جهانی لالجین پایتخت سفال ایران و بزرگترین غار آبی جهان، غار علیصدر را برآورده کند.

فریدی خاطرنشان کرد: جایگاه پارسه توسط بخش خصوصی و در راستای تحقق اصل 44 قانون اساسی احداث و برای 6 نفر شغل مستقیم فراهم شده است.

وی تصریح کرد: در مرحله اول بهره‌برداری از این جایگاه، عرضه فرآورده بنزین معمولی و نفتگاز مد نظر است اما پیش بینی لازم برای عرضه سوخت پاک CNG صورت پذیرفته است که با فراهم شدن زیرساختها در آینده نزدیک این امکان نیز میسر خواهد شد.

با راه اندازی این جایگاه، فروش روزانه 20 هزار لیتر بنزین معمولی به مصرف کنندگان بخش حمل و نقل از سوی سرمایه گذار پیش بینی می‌شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز