یادواره ۲۹ شهید ورزشکار اسدآباد برگزار شد

۱۳۹۵/۰۹/۰۷ - ۰۸:۱۸:۲۳
کد خبر: ۴۸۷۰۴۳
یادواره ۲۹ شهید ورزشکار اسدآباد برگزار شد
به همت بسیج ورزشکاران، اداره ورزش و جوانان و هیئت مذهبی ورزشکاران اسدآباد یادواره 29 شهید ورزشکار اسدآباد در مسجد صاحب الزمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در این برنامه که فرماندار ، روسای ادارات شهرستان، خانواده شهدا و جامعه ورزش  حضور داشتند یاد و خاطره 29 شهید ورزشکار اسدآباد گرامی داشته شد.

دکتر رنجبر زاده نماینده اسدآباد در مجلس شورای اسلامی در این مراسم بر شناسایی بیشتر شخصیت و مکارم اخلاقی شهدای ورزشکار تأکید کرد و افزود: امروز بیداری اسلامی در منطقه از برکت خون شهداست و باید با تمسک به این فرهنگ ارزش های اسلامی را حفظ کنیم.

وی ترویج مبانی اخلاقی و نشر آموزه های دینی و اسلامی را از پایه های اصلی رشد و تعالی جوانان جامعه دانست و گفت :به برکت پیروزی انقلاب اسلامی و استقرار نظام شکوهمند اسلامی در ایران شاهد عزت و اقتدار نظام در عرصه های مختلف و تبدیل شدن ایران اسلامی به عنوان الگویی استکبار ستیز، عدالت محور و حامی محرومان و مستضعفان دنیا هستیم.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد امام جمعه شهرستان اسدآباد با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی ما نشأت گرفته از واقعه عاشوراست، اظهار کرد: ملت ایران با روی آوردن به دین اسلام و انجام دستوراتی از این دین، موجب وجود برکاتی در نظام اسلامی شدند.

 امام جمعه اسدآباد با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب در طی سال‌های اخیر، گفت: امروز باید با شناخت دشمنان راه نفوذ آنان را ببندیم و استکبارستیزی  در بین مسؤولان و مردم ما پدیدار باشد.

وی شجاعت و فداکاری را اوصاف حضرت امام حسین(ع) دانست و افزود: باید امروز با الگوگیری از روش و سیره زندگانی امام حسین(ع) ادامه‌دهنده راه این امام بزرگ شیعیان باشیم.

حسینی‌مجد نظام مقدس جمهوری اسلامی را بهترین نمونه  و الگوی سیره و روش امام حسین(ع) خواند و گفت: این انقلاب با مجاهدت‌های ملت مسلمان ایران و به پیروی شهدا از راه و روش امام حسین(ع) پدید آمده که باید با حفظ و حراست از این انقلاب پایداری آن را رقم بزنیم.

وی بابیان اینکه راه آزادگان، رزمندگان و ایثارگران پیروی از امام(ره) و راه امام(ره) پیروی از ولایت و دفاع از مردم است و آرمان‌های شهدا است، گفت: امروز باید همین آزادگان در دفاع از ارزش‌ها و مردم و ولایت‌فقیه و پیروی از رهنمودهای رهبری به پا خیزند و ادامه‌دهنده راه شهدا باشند.

خاطره گو جانباز 70 درصد حاج خداداد رجبی و مداحی و مرثیه سرایی یزدان صفری از قهرمانان ورزش های رزمی اسدآباد از دیگر برنامه های این یادواره بود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز