مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان اعلام کرد

ایجاد دو وقف جدید همزمان با هفته وقف در همدان

۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۵:۳۷
کد خبر: ۴۸۷۶۴۲
ایجاد دو وقف جدید همزمان با هفته وقف در همدان
حجت‌الاسلام محمد کارونداز ایجاد دو وقف جدید هم‌زمان با نخستین روز از هفته وقف در استان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان  با بیان اینکه هفته وقف از روز هفتم آذر ماه آغاز شده است، اظهار کرد: هر ساله در ایام هفته وقف در استان همدان وقف‌های خوبی انجام می‌شود.

وی با اشاره به انجام دو وقف جدید در شهرستان‌های همدان و نهاوند، افزود: نخستین وقف ایجاد شده در هفته وقف امسال در شهرستان همدان بوده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان با بیان اینکه 2.5 دانگ از دو باب مغازه در استان وقف شد، گفت: ارزش ریالی وقف انجام شده در حال بررسی است.

وی با اشاره به اینکه وقف این 2.5 دانگ از دو باب مغازه از سوی واقفان خیر اندیش خانم فرهادیان و آقای فرهادیان انجام شده است، بیان کرد: این دو باب مغازه وقف شده واقع در خیابان باباطاهر همدان است.

کاروند ادامه داد: وقف این 2.5 دانگ از دو باب مغازه با نیت مصرف در ایام ولادت و شهادت حضرت زهرا(س) و امام حسین(ع) در اداره اوقاف شهرستان همدان ثبت شده است.

وی در ادامه به وقف یک واحد آپارتمان مسکونی در شهرستان نهاوند اشاره کرد و افزود: این آپارتمان در شهرک شهید حیدری نهاوند از سوی واقف خیر اندیش فرحناز سراقی وقف شده است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان نیت وقف جدید انجام شده در شهرستان نهاوند را تبلیغ قرآن، کمک به امورات مسجد روستای رزینی، کمک به امورات امامزاده ابراهیم عباس‌آباد و روضه خوانی اعلام کرد و ادامه داد: متراژ این آپارتمان 70 متر و ارزش ریالی 700 میلیون ریال است.

وی تأکید کرد: نقش و رسالت اصلی اوقاف و امور خیریه در سراسر کشور و استان همدان جلب اعتماد مردم در عمل به نیات واقفان به صورت شایسته و درست است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز