نخستین کلینیک تخصصی نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد

۱۳۹۵/۰۹/۰۹ - ۰۸:۲۹:۰۳
کد خبر: ۴۸۷۶۴۵
نخستین کلینیک تخصصی نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد
مؤمنعلی دارابی گفت: نخستین کلینیک تخصصی نهاوند اردیبهشت سال آینده همزمان با هفته سلامت برای بهره‌مندی مردم نهاوند به بهره‌برداری می‌رسد.

به گزارش خبرگزاری برنال از همدان، رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند اظهار داشت: نخستین کلینیک تخصصی نهاوند با اعتبار دو میلیارد و 800 میلیون تومان و در زیربنای یک هزار و 600 متر مربع در حال ساخت است.

وی تصریح کرد: پیشرفت فیزیکی این پروژه در حال حاضر 42 درصد است و تاکنون اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 600 میلیون تومان برای ساخت آن هزینه شده است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند افزود: این کلینیک تخصصی در سه طبقه و در محل دانشگاه پیراپزشکی نهاوند در حال احداث است.

وی عنوان کرد: احداث این پروژه هیچگونه کمبود و مشکل مالی ندارد و تمام اعتبار مورد نیاز این پروژه تخصیص یافته است و این کلینیک تخصصی اردیبهشت ماه سال آینده همزمان با هفته سلامت به بهره‌برداری می‌رسد.

دارابی بیان کرد: در حوزه بهداشت و درمان شهرستان نهاوند 32 پروژه با 14 میلیارد تومان اعتبار و با 10 هزار مترمربع ساخت و ساز در دستور کار است و برخی قراردادها در راستای اجرای این پروژه‌ها نیز با پیمانکاران منعقد شده است.

وی گفت: از مهمترین برنامه های دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت کاهش هزینه درمان بیماران خاص، بستری و حمایت مالی از آنان، ارتقاء کیفیت معاینه در بیمارستان‌ها و حضور پزشکان به صورت شبانه‌روز در بیمارستان‌ها، فراهم کردن شرایط ماندگاری پزشکان در مناطق محروم، ترویج زایمان طبیعی است.

 

نظر شما