ورود موج ضعیف بارشی دیگری استان همدان در روز دوشنبه

۱۳۹۵/۰۹/۱۳ - ۱۱:۳۶:۵۶
کد خبر: ۴۸۸۹۴۹
ورود موج ضعیف بارشی دیگری استان همدان در روز دوشنبه
نادر پیرتاج ادامه داد: اواخر روز دوشنبه موج ضعیف بارشی دیگری استان همدان را تحت تاثیر قرار می دهد و تا صبح چهارشنبه شاهد بارش باران، گاهی وزش باد و در ارتفاعات ریزش برف هستیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان با بیان اینکه سرعت وزش باد در 24 ساعت گذشته در همدان نیز به 40 کیلومتر بر ساعت رسیده است افزود: سرعت وزش باد از بعد از ظهر امروز کاهش می یابد.

وی اضافه کرد: آسمان استان همدان در 24 ساعت آینده صاف تا قسمتی ابری در اواسط روز رشد موقتی ابر، احتمال بارش خفیف و وزش باد همراه است و از روز یکشنبه تا دوشنبه هوای استان پایدار و افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: اواخر روز دوشنبه موج ضعیف بارشی دیگری استان همدان را تحت تاثیر قرار می دهد و تا صبح چهارشنبه شاهد بارش باران، گاهی وزش باد و در ارتفاعات ریزش برف هستیم.

پیرتاج گفت: میزان بارش های 24 ساعت گذشته در همدان 8 میلی متر ، کبودراهنگ و بهار 13، قهاوند و فامنین 6، نهاوند 14 و تویسرکان 20 میلی متر به ثبت رسیده است.

به گفته وی بیشترین بارش های 24 ساعت گذشته مربوط به ملایر با 27 میلی متر گزارش شده است.

وی اظهار کرد: کمینه دمای هوای همدان در 24 ساعت گذشته 6 درجه سانتیگراد بالای صفر و بیشینه دمای این شهر 14 درجه سانتیگراد بالای صفر گزارش شده است.

پیرتاج گفت: رزن با یک درجه سانتیگراد بالای صفر سردترین و نهاوند و فامنین با 16 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین نقطه استان در 24 ساعت گذشته گزارش شده است.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز