رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان

افزایش ۲۰ درصدی تردد خودروها در معابر درون‌شهری همدان

۱۳۹۵/۰۹/۱۵ - ۱۱:۱۷:۵۵
کد خبر: ۴۸۹۹۰۹
افزایش ۲۰ درصدی تردد خودروها در معابر درون‌شهری همدان
فکری از افزایش 20 درصدی تردد خودروها در معابر درون‌شهری همدان در هفته گذشته خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تعطیلات هفته گذشته حجم تردد خودروها در همدان افزایش یافت اما خوشبختانه شاهد بروز حوادث خاصی در معابر درون‌شهری نبودیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان در جمع خبرنگاران با بیان اینکه حجم تردد خودروها در آبان‌ماه سالجاری به علت مناسبت‌هایی همچون اربعین افزایش داشته است، افزود: 80 درصد تصادفات رخ داده در ماه گذشته به عابران‌پیاده، 10 درصد به موتورسیکلت‌سواران و 10 درصد به سایر خودروها اختصاص داشته است.

وی با تأکید بر اینکه سرعت غیرمجاز رانندگان مهمترین علت بروز تصادفات در ماه گذشته بوده است، افزود: عریض شدن خیابان‌ها موجب افزایش سرعت رانندگان شده است.

فکری عدم ایمنی برای گذرگاه عابر پیاده و فقدان پل‌ها به اندازه نیاز را از دیگر عوامل بروز تصادفات درون‌شهری عنوان کرد و گفت: با توجه به اینکه به صورت شبانه‌روز رفتار ترافیکی رانندگان رصد شده بنابراین به رانندگان توصیه می‌شود با سرعت مجاز حرکت کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان از افزایش 20 درصدی تردد خودروها در معابر درون‌شهری همدان در هفته گذشته خبر داد و تصریح کرد: با توجه به تعطیلات هفته گذشته حجم تردد خودروها در همدان افزایش یافت اما خوشبختانه شاهد بروز حوادث خاصی در معابر درون‌شهری نبودیم.

فکری با بیان اینکه عمدتا تصادفات رخ داده در هفته گذشته جرحی و خسارتی بوده است، افزود: تنها یک مورد تصادف عابر پیاده با یک دستگاه کامیون در میدان پیشاهنگی رخ داد که متأسفانه منجر به فوت این عابر شد.

وی خاطرنشان کرد: کم‌توجهی به جوانب از سوی راننده کامیون منجر به بروز این حادثه تلخ شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز