شورای پژوهش و مطالعات اداره کل ورزش و جوانان همدان رتبه برتر کشوری را کسب کرد

۱۳۹۵/۰۹/۲۲ - ۰۸:۲۷:۵۸
کد خبر: ۴۹۲۶۷۸
شورای پژوهش و مطالعات اداره کل ورزش و جوانان همدان رتبه برتر کشوری را کسب کرد
در همایش سالانه دبیران پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان که با حضور دکتر احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان برگزار شد از استان همدان به عنوان استان برتر حوزه تقدیر شد.

به گزارش خبرگزاری ببرنا از همدان، دبیران برتر پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور در آیینی با حضور سیدعبدالحمید احمدی معاون فرهنگی، آموزش و پژوهش وزیر ورزش و جوانان در یزد تجلیل شدند.

در این آیین که همزمان با هفته پژوهش در چهارمین همایش سالانه دبیران شورای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور برگزار شد، از علی پارساجو از دبیر پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان همدان در کنار دبیران استانهای آذربایجان شرقی، اصفهان، سمنان، قم، هرمزگان و یزد به عنوان دبیران برگزیده در فعالیتهای علمی و پژوهشی ادارات کل ورزش و جوانان کشور تجلیل به عمل آمد.

چهارمین همایش سالانه دبیران شورای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور به مدت 2 روز توسط مرکز مطالعات و پژوهش های راهبردی وزارت ورزش و جوانان و به مناسبت هفته پژوهش برگزار می شود.

در آیین افتتاحیه این همایش که روز گذشته در هتل ارگ یزد برگزار شد، محمدرضا فضلی رییس مرکز مطالعات و پژوهش ‌های راهبردی وزارت ورزش و جوانان، سیدعلی عزالدینی معاون استاندار یزد، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان این استان و دبیران شورای پژوهش و فناوری ادارات کل ورزش و جوانان استانهای کشور نیز حضور داشتند.

در این همایش همچنین 2 کارگاه علمی تخصصی با عنوان مساله یابی مطالعات استانی و روشهای کیفی در تحقیقات علوم اجتماعی اجرا خواهد شد.

گفتنی است طی پنج سال گذشته همواره اداره کل ورزش و جوانان در امر پژوهش جزو استان های برتر کشور بوده است.

 

نظر شما