عضو شورای شهر همدان:

تپه پیسا به ترمینال خرید و فروش موادمخدر تبدیل شده است

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۷:۴۲:۵۷
کد خبر: ۴۹۳۰۸۷
تپه پیسا به ترمینال خرید و فروش موادمخدر تبدیل شده است
محمد تبریزی با انتقاد در زمینه جذب سرمایه‌گذار در بلوار آیت‌اله نجفی همدان گفت: تپه پیسا به ترمینال خرید و فروش موادمخدر تبدیل شده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، عضو شورای شهر همدان در کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر همدان اظهار داشت: در مناطقی همچون جولان و خانه‌های قدیمی خیابان باباطاهر شاهد حضور معتادان بودیم که این معضل به صورت نقطه‌ای وجود داشت.

وی با اشاره به اینکه اما اکنون این مسئله در سطح شهر کمرنگ شده و در منطقه تپه پیسا متمرکز شده است، گفت: این وظیفه کلی شهرداری نیست بلکه قسمتی وظایف شهرداری است اما دراین بین باید پرسید ادارات و مدیران دیگر کجا هستند.

تبریزی با بیان اینکه دستگاه‌های دیگر از جمله فرمانداری، ورزش و جوانان و بهزیستی باید در این زمینه فعال شوند، تصریح کرد: در شهر همدان امکانات محدود بوده و از سوی دیگر جوانی که بین 15 تا 25 سن دارد دائم موعظه و امر و نهی می‌کنیم.

وی بیان کرد: جوانان انرژی بالایی دارند که باید تخلیه شود اما سالن‌های ورزشی محدودی در سطح شهر همدان وجود دارد و همین امر سبب محدودیت در امور تفریحی می‌شود.

عضو شورای شهر همدان با بیان اینکه برای حل برخی معضلات اجتماعی همچون اعتیاد باید همه جوانب کار در نظر گرفته شود، اظهار داشت: خود ما به عنوان شورای شهر قصور داشته‌ایم چراکه نقش خود را به درستی انجام ندادیم.

وی با اشاره به اینکه امروز هزینه‌های بسیاری برای کاهش آسیب‌ها در حال انجام است در حالی که انجام سرمایه‌گذاری پایدار در سال‌های گذشته بسیار موثرتر از این هزینه‌ها بود، افزود: تپه پیسا به ترمینال برای خرید و فروش موادمخدر تبدیل شده و فروشندگان موادمخدر همچون دست‌فروشان در این منطقه فعالیت می‌کنند.

تبریزی با تاکید بر اینکه در راستای بهسازی محلات باید به درستی کار کرد، اظهار داشت: نام این منطقه تپه پیسا نهاده شده که با آنجا کاملا سنخیت دارد، این منطقه در حاشیه بلوار آیت‌اله نجفی قرار دارد که به دنبال ایجاد سرمایه‌گذاری در این منطقه بودیم ولی شهرداری همدان چه اقدامی در این زمینه انجام داد.

وی با اعلام اینکه تا وقتی در زمینه استعدادهای شهر و زمینه‌سازی برای سرمایه‌گذاری اقدامی صورت نگیرد همین آش و همین کاسه است، گفت: همدان تجارت کسب و کار و صنعت ضعیفی دارد و عمده درامد در صنعت ساختمان است.

تبریزی با بیان اینکه هر کسی از جمله انبوه‌ساز و ساختمان‌ساز به مدیریت شهری رجوع می‌کند ناراضی است، اظهار داشت: وقتی یک نفر به شهرداری همدان مراجعه می‌کند سه ماه کار وی به طول انجامیده و روحیه یاس می‌گیرد.

وی با اعلام اینکه باید فکر اساسی شود تا از این حالت خمودگی خارج شد، اظهار داشت: در زمستان باید ورزش‌های زمستانی را در همدان فعال کرده و نمایش‌هایی نیز برای جوانان اجرا کرد تا بتوان از این طریق روحیه شادابی به جامعه تزریق کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز