گشایش نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان

۱۳۹۵/۰۹/۲۳ - ۰۸:۰۰:۰۴
کد خبر: ۴۹۳۰۹۳
گشایش نمایشگاه عکس و پوستر جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در همدان
نمایشگاه عکس و پوستر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان روز دوشنبه با حضور ' احترام برومند ' همسر هنرمن فقید عرصه سینما و تئاتر کشور مرحوم داوود رشیدی در تئاتر شهر همدان گشایش یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان روز دوشنبه در این مراسم گفت: برای برگزاری این نمایشگاه 380 عکس به دبیرخانه بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان ارسال شد که از این بین 30 اثر به مرحله نهایی و نمایشگاه راه یافته اند.

مجید فروتن افزود: همچنین تعداد 18 پوستر راه یافته در مرحله نمایشگاه و مسابقه از بین 38 اثر انتخاب و برگزیده شده است.

وی با بیان اینکه 10 پوستر خارجی به دبیرخانه ارسال شده که پنج اثر در نمایشگاه به نمایش درآمده است افزود: نامزدهای دریافت جایزه این بخش روز چهارشنبه اعلام می شود و در روز اختتامیه از آن ها تجلیل خواهد شد.

دبیری بخش عکس و‌ پوستر بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان را مهدی آشنا عهده دارد و نفر برگزیده بخش پوستر با داوری قباد شیوا، آرش تنهایی و‌ امیر اسمی انتخاب می شود.

برگزیدگان بخش عکس نیز با داوری حمید جبلی، سیف الله صمدیان و سیامک زمردی مطلق انتخاب خواهند شد.

بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان در 12 سالن در استان همدان، با حضور 50 گروه نمایشی و 160 اجرا از 22 تا 27 آذر ماه برگزار می شود.

گفتنی است ، جشنواره امسال در 10 بخش مسابقه تئاتر کودک، مسابقه تئاتر نوجوان، مسابقه تئاتر خردسال، مسابقه نمایشنامه نویسی، تئاتر خیابانی، تئاتر ملل، بخش دانش آموزی، کارگاه های آموزشی و بخش ویژه صد سالگی تئاتر کودک برگزار می شود.

کارگاه آموزشی حس زبان بدن ، تکنیک هایی برای خلاقیت در نوبت های صبح و بعد از ظهر به مدت دو روز در این شهر ادامه دارد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز