صعود یک پله ای فولاد ویان با شکار عقاب

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۰۸:۵۳:۱۷
کد خبر: ۴۹۴۰۸۶
صعود یک پله ای فولاد ویان با شکار عقاب
تیم والیبال فولاد ویان همدان در چارچوب هفته هفتم لیگ یک در تهران، عقاب تهران را سه بر صفر شکست داد و با یک پله صعود در رده سوم جدول رده بندی گروه یک قرار گرفت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، هفته هفتم  دور رفت بیست و پنجمین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های دسته یک مردان جام «شهدای منا» روز چهارشنبه با برگزاری 8  دیدار در شهرهای مهاباد، قزوین، آمل، تهران، بجنورد، کاشان و اصفهان پیگیری شد.

در آخرین دیدار از گروه نخست این مسابقات دو تیم عقاب تهران و فولاد ویان همدان در تهران به مصاف هم رفتند.

  نبرد بین دو تیم رده سوم و رده ششمی جدول رده بندی به سود میهمان یعنی تیم فولاد ویان همدان به پایان رسید.

همدانی‌ها 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 23، 25 بر 22 و 26 بر 24 تیم عقاب تهران را مغلوب کردند.

در دیگر دیدارهای  این رقابت‌ها تیم والیبال مقاومت فرمانداری مهاباد در خانه به مصاف شهرداری جوان ارومیه رفت و در پایان این دیدار با حساب 3 بر صفر مغلوب میهمان خود شد. مهابادی ها 3 ست پیاپی را با نتایج 25 بر 18، 25 بر 23 و 25 بر 22 به تیم شهرداری جوان ارومیه واگذار کردند. گفتنی است این دیدار به دلیل درگیری لفظی بازیکنان دو تیم زمانی نزدیک به 8 دقیقه وقفه داشت.

دیگر دیدار گروه اول مسابقات را دو تیم سپهر الکتریک قزوین و عقاب سبلان به میزبانی قزوین برگزار کردند. در پایان این دیدار تیم سپهر الکتریک موفق شد میهمان خود را 3 بر یک مغلوب کند. تیم عقاب سبلان در ست دوم این مسابقه 25 بر 23 توانست میزبانش را مغلوب کند اما در ست‌های اول، سوم و چهارم با نتایج 26 بر 24، 25 بر 17 و 25 بر 21 نتیجه را به تیم سپهر الکتریک قزوین واگذار کرد. قزوینی‌ها با شکست سبلان به ششمین پیروزی خود دست پیدا کردند.

سومین دیدار گروه اول رقابت های لیگ دسته یک والیبال ایران عصر امروز به میزبانی آمل و بین دو تیم کاله جوان و کریمه قم برگزار شد. در این مسابقه هم میزبان موفق شد 3 بر صفر حریف خود را شکست دهد. کاله جوان در 3 ست متوالی با نتایج 25 بر 21، 25 بر 15 و 25 بر 21 از سد کریمه قم گذشت.

در پایان هفته هفتم این رقابتها در گروه یک تیم شهرداری ارومیه با 20 امتیاز همچنان صدرنشین است و تیم های سپهر الکتریک قزوین با 15 و فولاد ویان همدان با 14 امتیاز به ترتیب دوم و سوم هستند

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز