نماینده ولی فقیه در استان همدان:

یکی از عقب ماندگی‌های مزمن شهر همدان تنگ نظری و کوچک دیدن ها است

۱۳۹۵/۰۹/۲۵ - ۰۹:۰۷:۳۳
کد خبر: ۴۹۴۰۹۴
یکی از عقب ماندگی‌های مزمن شهر همدان تنگ نظری و کوچک دیدن ها است
آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی با تأکید بر اینکه یکی از عقب ماندگی‌های مزمن شهر همدان تنگ نظری و کوچک دیدن است، افزود: همدانی‌ها نمی‌دانند که این تنگ نظری‌ها چه ضرر و زیانی به شهر وارد کرده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، نماینده ولی فقیه در استان همدان در جشنواره ملی «خورشید طوس» با تأکید بر اینکه خرسند ساختن قلب مؤمن عبادت است، اظهار کرد: رسول گرامی اسلام(ص) در حدیثی می‌فرمایند که خدای تعالی خود اعلاست و کارهای بلند و والا را دوست دارد.

وی با بیان اینکه رفتن به در خانه کریم برای خواستن مسائل کوچک نارواست، افزود: در مقابل بلندنظری تنگ نظری‌ها خود مانع پیشرفت و توسعه است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تأکید بر اینکه یکی از عقب ماندگی‌های مزمن شهر همدان تنگ نظری و کوچک دیدن است، افزود: همدانی‌ها نمی‌دانند که این تنگ نظری‌ها چه ضرر و زیانی به شهر وارد کرده است.

وی با بیان اینکه وسعت دانشگاه بوعلی 200 هکتار است، بیان کرد: این نشان می‌دهد بنیان‌گذار دانشگاه بوعلی آن را کوچک ندیده است.

محمدی با اشاره به اینکه طراح میدان امام خمینی(ره) در همدان یک آلمانی بوده است، افزود: این طراح هر دین و اعتقادی داشته اما میدان مرکزی همدان را کوچک طراحی نکرده است.

وی در بخش دیگری از سخنانش به اهمیت حسن خلق در زندگی انسان اشاره کرد و یادآور شد: هم اکنون یکی از بدبختی‌های کشور طلاق است چرا که خانم و آقا حسن خلق ندارند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان یکی از مسائل حائز اهمیت در زندگی انسان را همت بلند دانست و ادامه داد: باید یاد بگیریم که در تمام امور زندگی خود گرفتار مسائل کوچک و ناچیز نشویم.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز