معرفی برگزیدگان بخش مسابقه تئاتر نوجوان در همدان

۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۰۷:۴۴:۴۳
کد خبر: ۴۹۴۷۹۱
معرفی برگزیدگان بخش مسابقه تئاتر نوجوان در همدان
برگزیدگان بخش مسابقه جشنواره تئاتر نوجوان در همدان معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، در بخش مسابقه تئاتر نوجوان نیز هیات داوران پس از ارزیابی آثار حاضر در این بخش با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی به 'رامین کهن' برای موسیقی نمایش 'گیسوانی برای پرواز' تقدیم کرد.

در بخش برگزیدگان دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به 'علی بی نیاز' و 'سیاوش عظیمی' برای موسیقی نمایش 'کدوزری' اهدا شد.

هیات داوران همچنین در طراحی صحنه با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی 'علی اعلمی' را برای طراحی صحنه نمایش 'کدوزری' شایسته تقدیر دانست.

در بخش برگزیدگان نیز دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به 'رضا حسن زاده' برای طراحی صحنه نمایش 'حقایق شیفت شب، وقایع شیفت روز' اهدا شد.

در بخش بازیگری زن نیز هیات داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از 'فروزان بهرامپور' بازیگر نمایش 'کدوزری' تقدیر شد و دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی 'آنالی شکوری' بازیگر نمایش 'یک سیب برای دو نفر' اهدا شد.

در بخش بازیگری مرد نیز هیات داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از گروه بازیگران نمایش 'کابوس همراه' امیرحسین عسکری، رسول ملایی، محمدمهدی آقابابایی، محمدامین رفاهت، رضا خاشعی، علیرضا آقایی، اسماعیل صادقی و محمدحسن حسن زاده تقدیر به عمل آورند.

همچنین دیپلم افتخار ، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به گروه بازیگران نمایش 'پس لرزه' به محمد رشنو، علی برنگی، نیما نوروزی و علیرضا چگینی اهدا شد.

در بخش نمایشنامه نویسی نیز هیات داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از 'رضا صابری' برای نگارش نمایشنامه 'حقایق شیفت شب، وقایع شیفت روز' تقدیر به عمل آورد.

هیات داوران دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به 'سینا شفیعی' برای نگارش نمایشنامه 'پس لرزه' اختصاص داد و با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از 'حمیدرضا ملاحسینی' کارگردان نمایش 'یک سیب برای دو نفر' تقدیر به عمل آورد.

دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به 'رضا حسینی' کارگردان نمایش 'حقایق شیفت شب، وقایع شیفت روز ' اهدا شد.

جایزه ویژه این بخش نیز با تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به 'محمد اسماعیل زاده' کارگردان نمایش 'پس لرزه' اختصاص یافت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز