برگزیدگان مسابقه تئاتر خردسال بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان

۱۳۹۵/۰۹/۲۸ - ۰۷:۵۵:۲۰
کد خبر: ۴۹۴۷۹۷
برگزیدگان مسابقه تئاتر خردسال بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان
هیات داوران بیست و سومین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان برگزیدگان مسابقه تئاتر خردسال را معرفی کردند.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، هیات داوران در بخش معرفی برگزیدگان مسابقه تئاتر خردسال نیز پس از ارزیابی آثار حاضر ، مقام برتر بازیگری زن را به خاطر برقراری ارتباط مناسب نمایشی با مخاطب خردسال با اهداء لوح تقدیر به 'کبری مالمیر' بازیگر نمایش 'آرزوی کلاف های رنگی' اهدا کرد.

در بخش برگزیدگان نیز دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به 'شیرین کاشفی' بازیگر نمایش 'کاغذ پاره ها' اختصاص یافت.

هیات داوران همچنین در بخش بازیگری مرد، ' مسعود طاهری عضد' برای بازی در نمایش 'دفتر من، خیال من، خوشا به روز و حال من' را حایز دریافت لوح و دیپلم افتخار اعلام کردند.

در بخش برگزیده مسابقه تئاتر خردسال نیز دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به 'آرین ناصری مهر' بازیگر نمایش 'آرزوی کلاف های رنگی' اهدا شد.

همچنین در بخش نمایشنامه نویسی، هیات داوران با اهداء لوح تقدیر از 'زهرا مریدی' برای نگارش نمایشنامه 'کاغذ پاره ها' تقدیر کرد و دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی را به 'فرهاد اسماعیلی' برای نگارش نمایشنامه 'آرزوی کلاف های رنگی' اهدا کرد.

همچنین در بخش کارگردانی نیز دیپلم افتخار، تندیس جشنواره و جایزه نقدی به 'رامین کهن' برای کارگردانی نمایش یک روز و دو فصل' تقدیم شد.

در بخش جایزه ویژه نیز هیات داوران با اهداء لوح تقدیر و جایزه نقدی از 'کیان جعفری لفوت' بازیگر خردسال نمایش 'بوق بوق' تقدیر کرد.

همچنین تندیس جشنواره، دیپلم افتخار و جایزه نقدی به دلیل کارکرد صحیح موسیقی برای ارتباط با مخاطب خردسال، به 'امین پروین' آهنگساز نمایش 'یک روز و دو فصل' تعلق گرفت.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز