با حضور در گلزار شهدا؛

رئیس فدراسیون تیراندازی با آرمان‌های شهدا در همدان تجدید میثاق کرد

۱۳۹۵/۰۹/۳۰ - ۱۱:۴۷:۱۴
کد خبر: ۴۹۶۰۰۳
رئیس فدراسیون تیراندازی با آرمان‌های شهدا در همدان تجدید میثاق کرد
رئیس فدراسیون تیراندازی کشور برای ادای احترام به مقام والای شهدا در گلزار شهدای همدان حضور یافت.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، رئیس فدراسیون تیراندازی کشور که برای حضور در مجمع انتخاباتی هیات تیراندازی به همدان سفر کرده است در بدو ورود با حضور در گلزار شهدای همدان به مقام شامخ سرلشگر شهید حاج حسین همدانی ادای احترام کرد.

 

وی در ادامه با حضور در مزار سردار شهید علیرضا شمسی پور با قرائت فاتحه یاد و خاطره رئیس سابق تیراندازی استان را گرامی داشت.

 

سید مهدی هاشمی در ادامه با حضور در مزار آیت الله آخوند ملا علی همدانی و آیت الله موسوی همدانی به مقام شامخ این دو عالم برجسته ادای احترام کرد.

 

سید مهدی هاشمی نیز در سخنانی در این باره گفت: خدا را شاکریم که توفیق یار شد در آغار سفر به همدان به دیدار شهدا آمدیم و بر سر مزار شهیدان همدانی علیرضا شمسی پور حاضر شدیم.

 

وی در ادامه افزود: شهدا الگوی ما هستند، راه و رسمی که شهدای ورزشکار مدافع حرم انتخاب کردند، می‌تواند الگویی برای جوانان این مرز و بوم باشد زیرا آنها با توکل به خدا و توسل به ائمه اطهار، خودشان را برای دفاع از آرمان‌های انقلاب اسلامی با نگاهی فراتر از گذشته و دوران دفاع مقدس در معرض امتحان قرار دادند.

 

رئیس فدراسیون تیراندازی تصریح کرد: شهید شمسی پور افتخار فدراسیون تیراندازی است و این شهید بزرگوار پیشگام در رشد ورزش تیراندازی بوده و امروز حضور ورزشکاران کشورمان در عرصه های بین المللی به مدد و پشتیبانی دعای خیر خانواده شهدا و جانفشانی شهدای مدافع حرم است.

 

در این دیدار طاهره علی آبادی نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان و نواب نوری دبیر فدراسیون، ربانی ریاست حراست اداره کل ورزش و جوانان و سرپرست هیات تیراندازی و رشیدی مسئول امور ایثارگران اداره کل، رئیس فدراسیون را همراهی کردند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز