معاون استاندار همدان:

بزرگداشت دهه فجر به دور از کشمکش‎های سیاسی برگزار شود

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۰۷:۲۹:۰۶
کد خبر: ۴۹۶۲۸۰
بزرگداشت دهه فجر به دور از کشمکش‎های سیاسی برگزار شود
محمدابراهیم الهی‌تبار با اشاره به ضرورت تبیین هویت انقلاب اسلامی در ایام دهه فجر گفت: برنامه‌های بزرگداشت دهه فجر به دور از کشمکش‌های سیاسی برگزار شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان در ستاد بزرگداشت ایام‌الله دهه فجر در استان همدان دهه فجر را یک جشن ملی دانست و اظهار داشت: دهه فجر فرصتی برای تقویت روحیه انقلابی در مردم و ایجاد انسجام ملی است و نباید اجازه داد که جریان‌های سیاسی به این ایام نگاه جناحی داشته باشند.

وی از مردم به عنوان سرمایه‌های ارزشمند اجتماعی یاد کرد و افزود: رمز موفقیت و پایداری انقلاب اسلامی وابسته به وحدت و انسجام ملی بین ملت است و تکیه به این ارزش‌ها سبب به دور ماندن انقلاب از آسیب‌ها شده است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان عنوان کرد: مسائل و اختلافات فکری جریان‌های سیاسی و جناحی نباید در رخدادهای ملی ورود پیدا کند چرا که سبب خدشه‌دار شدن روحیه انسجام ملی می‌شود.

وی تصریح کرد: برنامه‌های دهه فجر به صورت خلاقانه که برای نسل امروز جذابیت داشته باشد تدوین شود و برنامه‌های بزرگداشت این ایام به دور از کشمکش‌های سیاسی برگزار شود.

الهی‌‎تبار با اشاره به ضرورت آشنایی نسل امروز با تفکرات نسل انقلابی بیان کرد: نسل امروز از فضاهای مختلف مورد تهاجم اطلاعاتی قرار دارند و بر این اساس باید از ظرفیت فضای مجازی و رسانه‌ها برای آگاه‌سازی جامعه و بیان اهداف و دستاوردهای نظام در انقلاب اسلامی بهره ببریم.

وی با بیان اینکه تقویت روحیه مطالبه‌گری در مردم سبب جلوگیری از وقوع فساد می‌شود، گفت: انقلاب اسلامی با رویکرد دشمن‌شناسی و استکبارستیزی شکل گرفت و تاکنون توطئه‌های بسیاری از جناب دشمنان بر علیه کشور را خنثی کردیم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار همدان اظهار داشت: مرحومه «مرضیه حدیدچی» از بانوان مبارز انقلابی بودند که برای دفاع از نظام و انقلاب رنج‌های بسیاری متحمل شد که در دهه فجر امسال باید برنامه‌ بزرگداشت ویژه‌ای برای این بانوی ارزشی برگزار شود و مدرسه‌ای به نام مرحومه دباغ نامگذاری شود.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز