تعمیر و بازسازی ۱۵ کیلومتر از شبکه‌های برق اسدآباد

۱۳۹۵/۱۰/۰۱ - ۱۱:۰۶:۰۸
کد خبر: ۴۹۶۴۶۵
تعمیر و بازسازی ۱۵ کیلومتر از شبکه‌های برق اسدآباد
امیرحسین بختیاری ابراز داشت: طی این مانور بیش از 15 کیلومتر از شبکه‌های برق فرسوده شهرستان در مدت زمان کمتر از چهار ساعت تعمیر و بازسازی شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد نیز در این راستا اظهار داشت: مدیریت بحران و پدافندغیرعامل در ایجاد آمادگی در مقابله با بحران‌های طبیعی و حوادث غیرمترقبه نقش مؤثری دارد.

امیرحسین بختیاری افزود: مانور برگزار شده در شهرستان اسدآباد با هدف افزایش سطح آمادگی کارکنان شرکت توزیع برق استان همدان در مواجهه با بحران‌های واقعی و شرایط اضطراری با در نظر گرفتن مشکلات و نقاط ضعف شبکه برق منطقه و بررسی و مطالعه وضعیت موجود و راهکارهای رفع مشکلات با برنامه‌ریزی و تدوین سناریوی انجام مانور به این منظور، برنامه‌ریزی شده است.

وی ابراز داشت: همچنین با برگزاری این مانورها و با استفاده از ظرفیت و امکانات موجود، عملاً بخشی از شبکه‌های فرسوده برق شهرستان مورد تعمیر و بازسازی قرار می‌گیرد.

مدیر توزیع برق شهرستان اسدآباد افزود: مانور برق شهرستان اسدآباد با حضور بیش از 80 نفر در قالب 20 اکیپ تعمیراتی و پیمانکاری و با حضور ارگان‌ها و سازمان‌های خدمات‌رسان شهرستان برگزار شد.

وی ابراز داشت: طی این مانور بیش از 15 کیلومتر از شبکه‌های برق فرسوده شهرستان در مدت زمان کمتر از چهار ساعت تعمیر و بازسازی شد.

بختیاری اضافه کرد: در صورت انجام تعمیرات مورد نیاز بر روی خطوط فرسوده مورد نظر در حالت عادی نیاز به اعمال بیش از 40 ساعت خاموشی بر روی شبکه بود، که با انجام این مانور مدت زمان خاموشی اعمال شده به مشترکان منطقه به کمتر از چهار ساعت کاهش یافت که این امر کاهش انرژی توزیع نشده، افزایش پایداری خطوط برق و رضایت‌مندی بیشتر مشترکان را در پی داشت.

 

نظر شما