مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان خبر داد:

فوت ۱۸ همدانی بر اثر حوادث ناشی از کار در ۸ ماهه امسال

۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۰۹:۵۰:۱۲
کد خبر: ۴۹۶۷۸۱
فوت ۱۸ همدانی بر اثر حوادث ناشی از کار در ۸ ماهه امسال
علی‌احسان صالح از افزایش 22 درصدی مجروحین حوادث کار در این استان خبر داد و افزود: در 8 ماهه امسال 18 نفر در استان بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند

به گزارش خبرگزاری برنا از همدان، مدیرکل پزشکی قانونی استان همدان با بیان اینکه در 8 ماهه امسال 18 نفر در استان بر اثر حوادث ناشی از کار جان خود را از دست دادند، اظهار کرد: شمار جان‌باختگان حوادث کار در مدت مشابه سال گذشته  به میزان  18درصد کاهش داشته است.

وی با بیان اینکه تمام فوت‌شدگان ناشی از حوادث کار در مدت یاد شده مرد بوده‌اند، عنوان کرد: شمار جان‌باختگان حوادث کار در مدت مشابه 22 مرد بوده است.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان گفت: 293 نفر در سوانح ناشی از کار امسال مجروح و مصدوم شدند که از نظر جنسیت 286 نفر از مجروحان مرد و 7 نفر زن هستند.

وی با اشاره به افزایش 22 درصدی مجروحین حوادث کار یادآور شد: در 8 ماهه سال گذشته نیز 238 مرد و یک زن در حوادث ناشی از کار مجروح و مصدوم شدند.

صالح حوادث کار را از دو منظر تشریح کرد و یادآور شد: برخی از افراد پیش از بروز سانحه به علت بیماری از جمله سکته قلبی جان باخته سپس دچار سانحه کار می‌شوند که در معاینات پزشکی این موضوع رصد و مشخص می‌شود.

وی سقوط از بلندی، اصابت جسم سخت، سوختگی و کمبود اکسیژن را از مهمترین عوامل فوت ناشی از حوادث کار عنوان کرد.

مدیرکل پزشکی قانونی همدان با بیان اینکه با رعایت نکات ایمنی می‌توان این حوادث را تا حد قابل توجهی کاهش داد، خواستار توجه به این مهم شد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز