مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان خبر داد

افزایش ۱۲ درصئی بیمه شدگان ورزشی در ۹ ماهه نخست سال ۹۵

۱۳۹۵/۱۰/۰۲ - ۱۰:۱۴:۲۸
کد خبر: ۴۹۶۷۹۵
افزایش ۱۲ درصئی بیمه شدگان ورزشی در ۹ ماهه نخست سال ۹۵
رسول منعم گفت: آمار بیمه شدگان استان در 9 ماهه نخست سال 95 نسبت به مدت مشابه خود در سال 94 رشد 12 درصدی داشته است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اعلام این مطلب در گفتگو با خبرنگار گفت: خوشبختانه آمار بیمه شدگان استان در 9 ماهه نخست سال 95 نسبت به مدت مشابه خود در سال 94 رشد 12 درصدی داشته است که این نشان از فعایت های صورت گرفته در جذب جوانان و نوجوانان به ورزش می باشد.

 

رسول منعم گفت: این آمار در نه ماهه نخست سال گذشته 53 هزار 494 نفر بیمه شده بوده است که امسال این تعداد به 60هزار و 170 ورزشکار افزایش یافته است.

 

وی اظهار کرد: 23 هزار و 723 نفر از این تعداد بیمه شده ورزشی را بانوان تشکیل می دهند که این تعداد در نه ماهه سال گذشته  19 هزار 818نفر بوده که  نسبت به مدت مشابه سال قبل رشد قابل توجهی دارد.

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان با اشاره به آمار ورزشکاران بیمه شده شهرستان ها گفت: شهرستان همدان با 39630 نفر بیشترین سهم بیمه شده را در بین شهرستان های استان به خود اختصاص داده و ملایر با 6303 نفر و نهاوند با 3052 نفر در رتبه های بعدی قرار دارند.

 

وی در ادامه افزود: هیات ورزش های همگانی با 12 هزار و 609 نفر، فوتبال با هفت هزار و 921 نفر، والیبال با چهارهزار و 928 نفر، ژیمناستیک با سه هزار و 992 نفر، کشتی با سه هزار و 597 نفر و پرورش اندام با سه هزار و 560 نفر  به ترتیب بیشترین ورزشکار بیمه شده ورزشی را در اختیار دارند.

 

منعم یادآور شد: هیات بولینگ و بیلیارد نیز با 11 ورزشکار بیمه شده کمترین سهمیه را در بین هیات های ورزشی فعال در استان همدان داشته است.

 

وی  تصریح کرد: مدیران باشگاه های ورزشی و روسای هیات های ورزشی باید با دقت و نظارت بیشتری به موضوع بیمه ورزشکاران توجه داشته باشند

 

مدیرکل ورزش و جوانان استان خطاب به روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستانها نیز گفت : باید بازدید از باشگاهها و اماکن ورزشی هر هفته به صورت مداوم در راس امور قرار گیرد و حتما شخص رییس باید این بازدیدها را انجام دهد و گزارش این بازدید ها به اداره کل ارسال گردد.

 

 

 

منعم افزود: تنوع خدمات بیمه ورزشی به ورزشکاران رشته‌های مختلف می‌تواند به افزایش تعداد بیمه شدگان ورزشی کمک کند تا هم آمار دقیق‌تری از ورزشکاران به دست آید و هم به تعداد ورزشکاران افزوده شود و همچنین سطح سلامت آنها ارتقا یابد.

 

وی در پایان با ابراز امیدواری از اینکه میزان گرایش جوانان به ورزش بیشتر شود، گفت: باید به گونه‌ای برنامه ریزی شود که جوانان به حداقل یک رشته ورزشی علاقمند شده و آن را به صورت حرفه‌ای دنبال کنند.

 

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز